نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1394 - 10:04
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج عشاير كهگيلويه و بويراحمد گفت: نشست ملي معتمدان ايلات و عشايركهگيلويه وبويراحمد در همايش ملي فرصتي براي بازگويي دستاوردهاي انقلاب و تعامل، هم افزایی و همبستگی بين اقوام مختلف عشایر است.

سرهنگ علي ستوده نيا در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار كرد: 20 نفر از معتمدین و بزرگان ایلات و طوایف از 9 حوزه عشایری استان به منظور شرکت در همایش بزرگ هم اندیشی سران ایلات و طوایف سراسر کشور که از تاریخ23 تا 25 بهمن ماه در خوزستان برگزار می شود شرکت می کنند.

 

وي گفت: معتمدان ايلات و عشاير كهگيلويه وبويراحمد ضمن حضور در همایش اين همايش ملي و استفاده از سخنرانی نخبگان کشوری و لشکری به تعامل، هم افزایی و همبستگی اقوام مختلف عشایر کمک کنند.

 

ستوده نيا در ادامه افزود: این همایش با هدف تقویت هر چه بیشترروح وحدت، انسجام ملی و همگرایی جامعه عشایر برگزار می شود و همزمانی این همایش با آغاز سی و هشتمین 38 سالروز تولد انقلاب اسلامی و بعد از برگزاری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن نقطه عطف این برنامه می باشد.

 

وي با اعلام برنامه هاي سه روزه اين همايش تصريح كرد: اجرای اردوی راهیان نور،‌ زیارت یادمانهای دفاع مقدس،‌ بهره گیری از جلسات بصیرتی فرهنگی،‌ شرکت در یادواره شهدای سوسنگرد با لباس و نماد عشایر استان از سایر برنامه های این همایش می باشد.

 

ستوده نيا افزود: در دومین روز از همایش مسابقه نهایی تیراندازی منتخبین عشایر سراسر کشور که در این بین سهم استان 3 نفر راه یافته به بخش پایانی است برگزار و با سایر عشایر کشور به رقابت می پردازند.

 

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج عشاير كهگيلويه وبويراحمد گفت: مسابقات تیراندازی با هدف حفظ و تقویت روحیه سلحشوری عشایر و در راستای افزایش توان دفاعی و آمادگی رزمی بسیجیان برگزار می شود.

 

وي با تبریک دهه پرفروغ فجرو تشکر از حضور همه مردم سراسر کشور خصوصا عشایر در راه پیمایی 22 بهمن ابراز كرد : ورود به 38   سالگی انقلاب دهه فجر را فرصتی برای بازگویی و بازخوانی خدمات انقلاب مظلوم ایران اسلامی است که به طور ناصواب و بی بصیرتی بعضی ها در داخل نیز مورد تهاجم بوده است.

 

ستوده نيا خاطرنشان كرد: كم بصيرتي و بي توجهي برخي عوامل داخلي خدمات 37 ساله انقلاب را بسیار کوچک و ناچیز جلوه داده  در حالیکه خدمات اين انقلاب را با گذشته ایران تحت سلطه مقایسه نمی کنند.

 

وي به بخش هايي از پيشرفت هاي ايران اسلامي اشاره كرد و افزود: در گذشته ایران کشوری ناشناخته بود بعد از انقلاب و به فرموده رهبر معظم انقلاب در موضوعات سیاسی (تکیه بر اصل نه شرقی نه غربی) در بحث های دفاعی از وابستگی به سیم خاردار به تولید "پهپاد" رسیده ایم در مباحث علمی کشوري که میلیونها بی سواد داشت امروزه دارای رتبه های برتر علمي دنیاست و اینها باید بيان شوند تا قدر انقلاب شناخته شود.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی