نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1394 - 22:56
امام جمعه چیتاپ گفت: بعد از 37 سال دشمنی دشمنان ما روزبروز بیشتر می شود زاما با هدایت های پیامبرگونه امام راحل و رهبری حاضر تا جایی پیش رفته ایم که دنیا فهمیده است بدون جمهوری اسلامی نمیتواند برای هیچ اقدامی در منطقه تصمیم گیری کند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام علی وحدانی امام جمعه بخش چیتاپ در این آئین اظهار کرد: فر مردان بزرگ باید مرگشان هم با بزرگ نامی باشد و حیف است چنین افرادی که شهادت لایق آنهاست در منزل هایشان از دنیا بروند.

 

وی گفت: شهادت بهترین مرگ و راه وصال است و شهادت برای دفاع از حرم کسی که مبلغ بزرگ قیام عاشوراست بسیار با ارزش و پرافتخار است زیرا شهادتشان برای زنده نگه داشتن گفتمان اعتقادی شیعی است.

 

وحدانی فر افزود: برای شهادت این بزرگ مردان باید تبریک گفت و درود فرستاد زیرا اگر شهیدان جان خود را فدا نمی کردند ما باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان می جنگیدیم.

 

امام جمعه چیتاب به هدف جهاد و جنگ سربازان سپاه اسلام اشاره کرد و گفت: انسانها بیشتر کمی ها و کاستی ها را می بینند اما انقلاب ما رویش های بزرگی دارد و یکی از این رویش ها جان فشانی شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب برای افزودن بصیرت و آگاهی است .

 

وی بیان کرد: در جایی انقلاب کردیم که بهترین حیات خلوت دشمنان ما بود و رژیمی را براندازی کردیم که قدرتمند ترین کشورهای دنیا از آن حمایت می کردند .

 

وحدانی فر گفت: بعد از 37  سال دشمنی دشمنان ما روزبروز بیشتر می شود زیرا منافع آنها را با انقلاب از آنان گرفتیم اما با هدایت های پیامبرگونه امام راحل و رهبری حاضر تا جایی پیش رفته ایم که و دنیا فهمیده  است بدون جمهوری اسلامی نمیتوان برای هیچ اقدامی در منطقه تصمیم گیری کند

 

وی به اختلافات جزیی جریانی و حزبی اشاره کرد و گفت: اختلاف نظر های جزیی وجود دارد اما در قبال آرمانهای انقلاب و نظام همه ما هماهنگ هستیم و در تشییع جنازه شهید همه با هر سلیقه سیاسی که داشتند آمدند و نشان دادند که نقاط کور و اختلافی ما بسیار اندک است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی