نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1394 - 15:04
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکای خبیث، جهان خوار، و شیطان بزرگ را بشناسید که پشت پرده همه این توطئه هاست و بر همین اساس شعار مرگ بر آمرکا، و شیطان بزرگ بودن آمریکا هیچگاه فراموش نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال که باشکوه‌تر از همیشه  برگزار شد اظهار کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر اتحاد، همدلی و بابصیرتی خود را نشان داد.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری خردمندانه و دلسوازنه امام خمینی (ره) و با همراهی مردم ایجاد شد و نعمت های زیادی را برای ایرانیان فراهم آورد و به شکرانه  الطاف الهی و عبور از فتنه های گوناگون و گردنه های صعب العبور بار دیگر این گونه حماسه آفریدند.

 

وی در ادامه از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان عرصه‌ای مهم و اثرگذار یاد کرد و گفت: باید افراد قوی، اثرگذار و البته سالم را به مجلس شورای اسلامی فرستاد.

 

حسینی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات خود اضافه کردند و درانتخابات پیش رو با حضور پر شور خود بار دیگر مشتی بر دهن اسکتبار و آمریکا زدند.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه خطبه‌ها به 25 بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره)نسبت به سلمان رشدی مرتد گفت: موضوع کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی مرتد مساله مهمی است زیرا این مزدور استکبار با حمایت مالی استکبار جهانی کتابی برای تمسخر و خرافه پرستی نوشت اما با اقدام شایسته امام امت از 580 هزار پوندی که در یافت کرد هیچ خیری ندید و همیشه از این سوراخ به آن سوراخ در فرار بوده است.

 

حسینی با اشاره به ولادت با سعادت بانوی مکرم اسلام، عمه سادات حضرت زینب (س) به زندگی ایشان اشاره کردند و روز پرستار را به این قشر زحمتکش و و فرشتگان نجات تبریک گفت.

 

 ایشان در رابطه با مدافعان حریم اهل بیت در سوریه و عراق ابراز کرد:شهدای ما تقدیم اهل بیت شده اندو استان کهگیلویه وبویراحمد از این فیض بی نصیب نماند وشخصیتی الگو، نمونه و با ارزش در این راه به شهادت رسید که شهادت سردار رشید اسلام، سردار ستار اورنگ افتخاری  برای کهگیلویه وبویراحمد است.

 

وی با تاکید هویت خبیث و شیطانی آمریکا و استکبار گفت: آزاد سازی شهرهای شیعی در سوریه فریاد دنیای استکبار را بالا آورد که آل سعود یهودی الاصل در حمایت از تروریست ها و حمایت آمریکا قصد اعزام نیرو به سوریه  را دارد.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکای خبیث، جهاندخوار، و شیطان بزرگ را بشناسید که پشت پرده همه این توطئه هاست و بر همین اساس شعار مرگ بر آمرکا، و شیطان بزرگ بودن آمریکا هیچگاه فراموش نمی شود.

 

وی در خطبه نخست به ایستادگی حضرت ابراهیم (ع) در مقابل کفار اشاره کرد و گفت: پیامبران و ائمه برای ادای رسالت تاریخی خود هرگز از پای ننشستند و در مقابل کفار و مشرکان با همه توان ایستادگی کردند که نمونه بارز آن حضرت ابراهیم (ع) است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی