نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1394 - 20:45
بخشی از سخنرانی نماینده فعلی چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامی داشت 22 بهمن در دهدشت موجب نگرانی مردم این چهار شهرستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در مراسم گرامی‌داشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد سخنانی پیرامون ویژگی های نماینده آتی چهارشهرستان گرمسیری استان بر زبان آورده است که باعث رنجش مردم شده است.

 

ویژگی هایی که بزرگواری مطرح کرده، مردم را متوجه یک کاندید خاص در این حوزه انتخابی کرده که این اظهارات نابهنگام ظلم آشکار به سایر کاندیداها محسوب می شود. این سخنان که قطعاً موجب واکنش کاندیداهای دیگر نیز می شود را باید خطای بزرگ بزرگواری در انتخابات دهم مجلس در کهگیلویه بزرگ خواند.

این در حالی است که پیش تر بزرگواری در چند مصاحبه و سخنرانی عنوان کرده بود که از هیچ کاندیدی حمایت نخواهد کرد و مردم و طرفدارانش آزاد هستند تا به هر کسی که تشخیص می دهند اصلح تر است رأی بدهند.

 

اگر سخنان بزرگواری طرفداری از شخص خاصی نبوده پس چرا طرفداران آن کاندید مورد نظر پس از شنیدن این سخنان بزرگواری به شدن دست به تشویق و شادی زدند؟ چرا به محض ایراد این سخنان اعتراضات فراوانی در بین مردم و طرفداران کاندیداهای دیگر صورت گرفته است؟

از بزرگواری انتظار نمی رفت که روز وحدت ملی را تبدیل به تریبونی برای تبلیغ کاندیدی خاص کند. البته قطعاً این سخنان بزرگواری به ضرر کاندید مورد حمایت واقع شده از طرف وی می شود چون مردم انتظار این حمایت عجیب از طرف بزرگواری را نداشتند و حالا کاندیداهای دیگر با موج حمله به این اتفاق، فضا را به نفع خودشان تغییر می دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی