نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1394 - 13:17
با حضور فرماندار بویراحمد دو پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر یاسوج در یازدهمین روز دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، صبح امروز و با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر خیابان‌های شهر یاسوج افتتاح شد.

 

شهردار یاسوج در مراسم افتتاح این دو پروژه بزرگ شهرداری یاسوج در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:یکی از اهداف مهم و ولای شهرداری یاسوج خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان است.

 

محمدی علی جاوید با بیان اینکه در حال حاضر کلیه پروژه های عمرانی این نهاد نزدیک به اتمام و افتتاح است، بیان کرد: در حال حاضر افتتاح فاز اول بازگشایی بلوار جمهوری حد فاصل بلوار طالقانی تا بلوار فرودسی با 426متر و 7میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده و فاز دوم آن تا پل شهید عوض زاده با اعتباری بالغ بر 30میلیاردتومان در حال اجراست.

 

وی در ادامه به پروژه بازسازی معابر ،پیاده روها و روشنایی سطح شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج در همان اویل تغییر مدیریت جدید شروع به تعویض و بازسازی معابر کرده که تجهیز و تعبیه نیمکت های شهری، روشنایی معابر و ایجاد بستر مناسب برای شهروند ان از ان جمله بوده است.

 

شهردار یاسوج به اجرای پروژه روشنایی معابر شهریاسوج اشاره کرد و گفت: در این پرويژه 340پایه برق متناسب با فضای شهری با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان نصب شده که در این ایام به بهربرداری رسید.

 

جاوید به میزان هزینه کرد این نهاد برای تعویض و فضای جدید پیاده رو سازی سطح شهر اشاره کرد وگفت: شهرداری یاسوج برای این پروژه 22میلیارد ریال هزینه کرده است.

 

فرماندار بویراحمد به عنوان مهمان افتخاری در افتتاح پروژه تعریض خیابان جمهوری با تبریک ایام‌الله دهه فجر و قدردانی از خدمات شهرداری اظهار کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را داشته باشد.

 

محمدکاظم نظری با بیان اینکه با تعریض خیابان جمهوری بار ترافیک در این خیابان کاهش می‌یابد، افزود: درصد بالایی از بار ترافیک در خیابان جمهوری بوده که با افتتاح فاز اول تعریض خیابان جمهوری کمک شایانی به ترافیک روان شهر خواهد کرد.

 

 

نظری با بیان اینکه فاز اول تعریض خیابان جمهوری و اصلاح مهندسی تقاطع چمران به طول 426 متر با اعتبار 70 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و زیر بار ترافیک رفته است، بیان کرد: این خدمات نشان از باران رحمت انقلاب برای این مردم و این منطقه است.

 

فرماندار بویراحمددر ادامه به افتتاح فاز اول طرح روشنایی معابر شهر یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران به لحاظ روشنایی و پیاده‌رو وضعیت مناسبی نداشت که با افتتاح این پروژه مردم در رفاه نسبی قرار می‌گیرند.

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی