نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1394 - 13:07
موضوع آسفالت روستاها و جاده های بین روستایی از دیر باز مهم و یکی از مطالبات بحق روستا نشینان در شهرستان دنا به تبع بویر احمد بوده که با توجه به اهمیت موضوع به پای ثابت وعده و وعیدهای انتخاباتی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و گرم شدن تنور تبلیغات کاندیداها، برخی ها دست به دامان عوام فریبی و بهم زدن تمامی معادلات سیاسی زده اند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

 

موضوع آسفالت روستاها و جاده های بین روستایی از دیر باز مهم و یکی از مطالبات بحق روستا نشینان در شهرستان دنا به تبع بویر احمد بوده که با توجه به اهمیت موضوع به پای ثابت وعده و وعیدهای انتخاباتی تبدیل شده است.

 

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز طرح بنیاد مسکن برای آسفالت روستاهای شهرستان که قرار بود با کمک دهیاری ها و همیاری مردم بخش زیادی از روستاهای شهرستان آسفالت شوند و از طرفی با شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برخی افرد سعی در چسپاندن خدمات دولت به نمایندگان مردم در مجلس دارند تا که شاید از این طریق مردم را به سمت کاندیدای خاصی سوق دهند،مسئله ای که موجب نگرانی های گسترده ای در بین اهالی روستاهای شهرستان دنا شده است ،چرا که بخشی از هزینه های آسفالت روستاها از طریق خود مردم تامین شده و نگرانی ها از سوء استفاده برخی کاندیداها از این شرایط بیش از پیش تقویت یافته است.

 

هر چند یکی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان باور داشت که مردم دیگر آگاه شده اند و فریب برخی عوام فریب ها را نمی خورند ولی نگرانی های مردم برای بهره کشی سیاسی برخی کاندیداها از این مسئله بسیار بالا است .

 

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این در این باره گفته بود امسال 28هزارتن قیر رایگان درشهرستان های استان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی توزیع شده است.

 

  غلامرضا امیدوار در این رابطه در گفت و شنود با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته بود:در این طرح راه های روستایی بیش از 218 روستا با اعتباری افزون بر 760 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد بهسازی و آسفالت شده است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان های گچساران و دنا بیشترین میزان قیر رایگان را دریافت کرده اند، تصریح کرده بود: در شهرستان گچساران هشت هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر و اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان به میزان 550 هزار متر مربع آسفالت شده است.

 

وی عنوان کرده بود: در شهرستان دنا نیز 32 روستا با اعتباری بیش از 86 میلیارد ریال از سهمیه قیر رایگان برخوردار شده اند که 392 هزار مترمربع از خیابانهای روستایی تا پایان امسال آسفالت می شوند.

 

 امیدوار گفته بود: توزیع قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات دولت تدبیر و امید است.

 

سوالی که مطرح است و افکار عمومی را به خود مشغول کرده است چرایی برخی تبلیغات عوام فریبانه برای جلب آرای مردم روستاهای دنا توسط برخی کاندیداها و اطرافیان آنها است و این که چرا این افراد به جای بیان خدمات خود با کلی گویی و سخنان مبهم خدمات دولت کنونی،دولتهای پیشین و نمایندگان پیشین را به نام خود ثبت میکنند.

 

سوال مهمتری که موجب نگرانی های گسترده ای شده است این است که آیا این افراد وقت کافی برای خدمت رسانی به مردم را نداشته اند که اکنون قصد دارند با عوام فریبی رای بیشتری به سبد خود بریزند!

منبع: سفیردنا

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی