نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1394 - 11:19
امام جمعه مارگون گفت: شوراي نگهبان نهاد قانوني ايت و برخي ها با توهين به آن قصد زير پاگذاشتن قانون را دارند و دنبال اين هستند كه جو كشور را متشنج كنند و از برگزاري انتخابات سالم در كشور جلوگيري كنند اما مردم بصير هرگز انان را به اهدافشان نمي رسانند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ حجت الاسلام رحم الله خواجه پور امام جمعه شهر مارگون اشاره به  نزدك شدن به روز تاريخي 22 بهمن (سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران) اظهار كرد: انقلاب اسلامی درسپیده دم 22بهمن ماه سال57درسرزمین ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)طلوع کرد و دستاوردهای فراوان وبی سابقه ای رادرحوزه های گوناگون به ارمغان آورد.

 

 

وي در ادامه  افزود: بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامي ايران جشن هاي بزرگداشت اين انقلاب تاريخي درهیچ جای همانندي ندارد و این تنها انقلاب ماست که در 22 بهمن هر سال جشن مردم درسراسر کشور به خیابان هامی آیند ،تظاهرات می کنند، شعارمی دهند  و مهر تاييدي بر دوام آن مي زنند.

 

خواجه پور بيان كرد: با وجود توطئه ها و تهديدي هاي دنياي استكبار هرساله مردم ايران با شكوه تر از هميشه جشن مي گيرند زيرا همه مي دانيم اقتدار، صلابت، عزت، شجاعتي كه امروز بر پيكره ايران وجود دارد به برکت خون شهدای عزیزي است كه درخت انقلاب اسلامي را آبياري كردند.

 

شکستن قدرت پوشالی ابرقدرتها، ازدستاوردههای انقلاب اسلامی

 

وي افزود: یکی ازدستاوردههای انقلاب اسلامی، شکستن قدرت پوشالی ابرقدرتهاست، دولتی که قبل ازانقلاب تحت سلطه ابرقدرتی همچون آمریکا وهم پیمانانشان بود وتصميمات امريكا را اجرايي مي كرد به زباله دان تاريخ پيوست وبعد ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم انقلابی ثابت کردندکه می توان درمقابل ابرقدرت ها ايستاد و موفق بود.

 

 

امام جمعه مارگون به تلاش هاي ذمردم براي شكستن هيمنه ابرقدرت ها اشاره كرد و گفت:مردم با اقداماتي همچون تسخير جاسوس آمريكا نشان دادند كه هويت اصلي كشورهاي استكباري از دوستي با ايران چه بوده و به بريا همگان اثبات كردند كه می شود کاری کرد که ابرقدرتی همچون آمریکا درمقابل ملت مقتدرایران زانوبزند.

 

هيچ كشوري در منطقه و جهان نمي تواند اقتدار ايران را زيرسوال ببرد

خواجه پور گفت: امروزدنیای غرب اقتدارایران، منطق و منش ایران را د رك كرده است ونوكران آنها در منطقه همچون عربستان وکشورههای نقطه ای وبحران زد بعد از دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط مرزداران مقتدر انقلاب اسلامی قدرت ایران رافهمیدند اما دنبال توطئه هستند.

 

انقلاب ايران باز شدن دريچه نور براي همه مسلمانان بود

وي به ديگر دستآورد هاي انقلاب اسلامي پرداخت و اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران بازکردن دريچه نورامید به سوی مسلمانان و همه جهانيان بوده است و به برکت انقلاب اسلامی تحولی عظيم درملت ما پدید آمد و بواسطه آن افرادي كه در برنامه پهلوي قرار بود به فساد، فحشاء ومنکرات کشیده شوند الان به جبهه ها رفته و برای اسلام افتخارمی آفرینند.

 

وي در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی سد بزرگ شاهنشاهی شکسته شد، ديكتاتوري از بين رفت و دست منافقان ودشمنان ازاسلام کوتاه شد برکات و آزادي براي ملت به ارمغان آمد.

 

وي با اشاره به شرايط قبل از انقلاب و بعد از پيروزي انقلاب گفت: نعمت آزادی بالاترین نعمتی است که برای بشربه وجود آمده است، قبل ازانقلاب حق انتخاب، حق ازادي بيان، حق انتقاد، حق بودن گفتمان هاي مختلف وجود نداشت حكومت ديكتاتوري مطلق بود اما به برکت انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید زن ومرد، هیچ قدرتی اجازه نمی دهد کوچکترین دخالتی درجمهوری اسلامی ایران صورت بگيرد.

 

بايد قدر انقلاب را بدانيم

خواجه پور تصريح كرد:باید قدراین انقلاب را دانست و ببینیم در قبال تلاش همه انقلابيان، مردم درد و رنج كشيده، ‌امام محنت كشيده  و رهبري اي كه تلاش كردند تا ما با عزت و سرافرازی زندگی کنیم و زیر بارزور وظلم یاوه گویان نرویم، چه وظايف و تعهداتي داريم.

 

وي  افزود: وظيفه ما در قبال انقلابیون ك هدر عمل شعارهیهات من الذله رامعنا کردند و زیر بار ظلم مستکبران ویاوه گویان وزورگویان نرفتند تا این انقلاب به اوج پیروزی رسید اين است که به دستورات الهی عمل كرده و اتحاد و انسجام رادرکشورمان برقرارکنیم زیر بار ظلم و ستم مستکبرین نرویم.

 

اشتباه مسلم چهره شاخص سياسي در  توهين به شوراي نگهبان/قانون ملاك است نه قوميت

 

خواجه پور گفت: اخیرا یکی از چهره های سیاسی کشور درروز12بهمن سال جاری صراحتاً به شورای قانونی مایعنی شورای نگهبان اهانت کردند، توهین کردند و با اين كار جو کشور را به گونه اي متشنج کرده که وحدت ازبین برود بر همين اساس با صراحت  به نهاد قانونی شورای نگهبان توهین كرده است اما ما بايد تابع قانون باشيم.

 

وي خاطر نشان كرد: فردي شورای نگهبان را زیر سوال برده كه درسال هاي گذشته، خود شورای نگهبان را قبول داشته حالا به خاطریک عدم احراز صلاحیت هرحرفی وهر اهانتی را که دوست دارد به شورای نگهبان می زند.

 

قانون براي همه است/ فتنه 88 حاصل عدم تمكين برخي خواص به قانون بود

 

امام جمعه مارگون بيان كرد: رفتار آقايان بی انصافی است زيرا قانون برای همه است همه باید تابع قانون باشیم؛ درسال88فتنه گران اگربرقانون عمل می کردند، اين همه آسیب بر بدنه کشور وارد نمی شد. سرپیچی ازقانون اساسی درکشور، بی قانونی بود و نگذاشتند کشور و ملت طعم آرای40 میلیونی را درست بچشند.

 

 عيب از قانون نيست،عيب از انقلاب نيست، خواص بي بصيرتند/عده اي مي خواهند جو كشور را متشنج كنند

 

خواجه پور بي بصيرت برخي خواص را عامل ايجاد مشكل براي انقلاب داشنت و گفت: قانون اساسی و انقلاب اسلامی عیب و ايرادي ندارند بلكه افراد بی بصیرت هستند که انقلاب اسلامی را تعبیروتفسیربه رأي مي كنند.

 

 

 وي افزود: بر خي ها با رفتارسان نشان مي دهند كه  درانتخابات پيش رو قصد دارند جو کشور را درمسائل مختلف متشنج کنندو  تا انتخابات سالم برگزارن شود اما اين خوابشان هرگز تعبیر نمي شود زيرا مردم بصیر، خودجوش وبابصیرت، داوطلبانه  در روز9دی، روز بصیرت، روز تجدید بیعت با امام ولایت درمقابل فتنه گران ایستادند  و بر خي ها با بي بصيرتي شرايطي را فراهم ميكنند كه باز مردم به دفاع از قانون اساسي و به حمايت از ولايت 9 دي را تكرار كنند.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی