نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. بهمن 1394 - 10:56
رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزارو 340 کارگاه تولیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال های 93 و 94 از سوی این نهاد در این استان راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، سرهنگ رضا رنجبر افزود: با راه اندازی این کارگاه های تولیدی زمینه اشتغال بیش از چهار هزارو 600 نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از 130 میلیارد ریال از سوی سپاه و بسیج کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، گفت: با این میزان اعتبار بیش از 700 کارگاه تولیدی راه اندازی و یک هزار و 600 نفر شاغل شدند.

رنجبر اظهار کرد: این کارگاه های تولیدی در زمینه کشاورزی، پرورش مرغ بومی، کشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی فعالیت دارند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از مهمترین کارکردها و سیاست های مورد نظر اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخل، افزایش صادرات محصولات غیرنفتی و کاهش هزینه ها در حوزه های مختلف است.

سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی در قالب 24 بند در تاریخ 29 بهمن سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

 

رنجبر افزود: برخی از طرح های اقتصاد مقاومتی شامل پرورش زعفران و شترمرغ در این استان برای نخستین بار راه اندازی شده که با استقبال چشمگیر متقاضیان مواجه است و بسیج سازندگی سپاه فتح نیز در راستای افزایش کارآفرینی از طریق طرح های زودبازده اقدام خواهد کرد.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی