نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1394 - 23:14
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با دهه فجر و به منا‌سبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم شب شعر و خاطره انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ربیع الله اصالت فر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل ادبی شعرخوانی با عنوان' شب شعر انقلاب' شامگاه چهارشنبه با حضور شاعران برجسته استانی در گنجینه دفاع مقدس یاسوج برگزار شد.

 

وی گفت: در این محفل ادبی شاعران توانمند استان آخرین سروده های خود با موضوع انقلاب و نظام اسلامی و دستاوردهای این نظام را قرائت کردند.

 

اصالت فر  ابراز کرد: بیان خاطرات، حقایق و وقایع دوران انقلاب به منظور آگاه سازی جوانان نسبت به وضعیت کشور بسیار مهم است، که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و این سازمان در شب شعر  و خاطره گویی انقلاب با دعوت از راویان هم استانی فضایی رابرای بیان خاطرات آن دوران فراهم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: شب شعر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد و باید با برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، مضامین اصلی نظام را برای مردم بازگو کرد.

 

اصالت فر بیان کرد: بازخوانی اشعار ناب انقلاب اسلامی، مانور فرهنگی شاعران، همنشینی شاعران انقلابی و معرفی چهره های جوان شعر انقلاب از مهم‌ترین اهداف این محفل  است.

 

وی ابراز کرد: در این برنامه مدرس هم استانی دکتر فریدون هاشمی به بیان نقاط قوت و ضعف شعرهای شاعران حاضر  پرداخت.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: برگزیدگان شب شعر انقلاب به ترتیب جمیله آریائی، حمید آذرگون و معصومه ملکوتی  بودند که از آنان تقدیربه عمل آمد و در مرحله دوم از شاعران حسن داورپناه، فاطمه معصومی، حمید حسینیان و سید غلام عباس موسوی قدر دانی شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی