نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1394 - 23:11
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر در استان
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی کمیته ورزش درایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتور سواری و دوچرخه سواری از فرودگاه تا گلزار شهداء، نخستین برنامه‌ای است که در روز 12 بهمن برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دستگاه‌های مختلف اداری را ویژه روز 13 بهمن و برگزاری مسابقات استانی زورخانه‌ای و پهلوانی را برنامه روز 14 بهمن عنوان کرد و افزود: تجلیل و میثاق کمیته ورزش با شهداء، بیعت و غبارروبی گلزار شهداء و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار نیز ویژه برنامه روز 15 بهمن ماه است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه، 16 بهمن ماه اشاره و تصریح کرد: برگزاری مراسم صبحگاهی با شرکت کمیته ورزش در میدان امام حسین (ع) یاسوج و دیدار با خانواده ورزشکاران قهرمان دارای مقام‌های ملی و بین‌المللی برنامه روزهای 17 و 18 بهمن ماه است.

این مسئول دیدار با نماینده ولی‌فقیه در روز 19 بهمن را از ویژه برنامه‌های مهم کمیته ورزش در این ایام عنوان کرد و یادآور شد: این کمیته همایش کوهپیمایی با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان را 20 بهمن و مسابقات مختلف رشته‌های ورزشی را 21 بهمن برگزار خواهد کرد.

ایزدپور با بیان این که این برنامه‌ها در ایام دهه فجر توسط ادارات ورزش و جوانان مرکز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شوند، تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان و اعضای کمیته شاخص‌ترین برنامه ایام‌الله دهه فجر انقلاب است.

مدیر ارشد ورزش استان به افتتاح پنج پروژه چمن مصنوعی در شهرستان گچساران ، باشت و یاسوج نیز اشاره کرد و یاد آور شد :از محل اعتبارات خاص وزارت نفت پنج پروژه چمن مصنوعی در شهرستان باشت ، گچساران و یاسوج با حضور مسئولین استانی افتتاح و تحویل جامعه ورزش و مردم ولایت مدار استان خواهد شد.

وی ادامه داد:پروژه چمن مصنوعی منصور آباد و پشت کوه در شهرستان باشت، پارک بانوان و خیرآباد در گچساران و چمن مصنوعی شهدای یاسوج در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

منبع:صبح زاگرس 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی