نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1394 - 0:41
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در حوزه انتخابیه خود خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ غلام محمد زارعی گفت: عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در دشت سقاوه بویراحمد در آینده نزدیک آغاز می شود.

 
وی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای این کارخانه 800 میلیارد تومان است، اظهارداشت: با راه اندازی و بهره برداری از این کارخانه فولاد شاهد انقلاب صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
 
 
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ تمامی زیرساخت ها برای آغاز فعالیت اجرایی بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در بویراحمد آماده و شایسته مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای کلنگ زنی این پروژه بزرگ به کهگیلویه و بویراحمد سفری داشته باشند.
 
زارعی ، تعداد فرصت های شغلی در فاز اول این پروژه را حدود 600 فرصت عنوان و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از آن شاهد اشتغالزایی چهار هزار جوان جویای کار در آن خواهیم بود.
 
 
وی گفت: درصورت همراهی دولت ، مدت زمان بهره برداری از پروژه بزرگترین کارخانه فولاد خاورمیانه در بویراحمد به کمتر از سه سال خواهد رسید و می طلبد دولت برای برون رفت کهگیلویه و بویراحمد از برون رفت محرومیت و کاهش نرخ بیکاری در این استان همراهی و همکاری لازم را معمول دارند.
 
 
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهرک صنعتی در مساحت یک هزار هکتار در شهرک سقاوه در شهرستان بویراحمد احداث که تمامی زیر ساختهای آن از قبيل تأمين زمين٬ آب٬ برق٬ گاز و راه برای آغاز عمليات اجرای این طرح انجام شده است.

گفتنی است این کارخانه با سرمایه گذاری گروه بین المللی باقری به مدیریت مهندس " شهرام باقری " اجرایی خواهد شد .

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی