نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1394 - 21:23
معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج خبر داد:
دو استاد دانشگاه یاسوج در جمع نخبگان علمی جهان
کریمی ادامه داد: معیار انتخاب پژوهشگران برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته و حوزه های موضوعی 22 گانه است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌  معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: دو دانشمند دانشگاه یاسوج در زمره یک درصد دانشمندان و نخبگان برتر دنیا قرار گرفتند. 

.دکتر هجیر کریمی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز دکتر مهراورنگ قائدی و دکتر اردشیر شکرالهی اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رشته شیمی به دلیل استناد به مقالات علمی آنها در بین یک درصد دانشمندان جهان قرار گرفتند.

وی با اشاره به نحوه این انتخاب، بیان کرد: پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز ( ISI - ESI ) بر اساس فعالیت 10 سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد و هر دو ماه یک بار براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز رسانی می شود.

کریمی ادامه داد: معیار انتخاب پژوهشگران برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته و حوزه های موضوعی 22 گانه است.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته اند مرتب سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر معرفی می شوند.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی