نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. دى 1394 - 23:38
من کوشیده ام که حتی شهادت را که خود کمال بزرگی است و آرزوی متقیان در طول تاریخ بوده هدف من قرار نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،

بر سر بالین فرمانده شهید کهگیلویه و بویراحمدی (+عکس)

من کوشیده ام که حتی شهادت را که خود کمال بزرگی است و آرزوی متقیان در طول تاریخ بوده هدف من قرار نگیرد.

 آنچه می بینید، پیکر شهید عنایت الله بازگیر، فرمانده گردان حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر است که دوستانش بر گرد آن حلقه زده اند.

عکس/ بر سر بالین «بازگیر»

عکس/ بر سر بالین «بازگیر»

برشی از وصیت نامه شهید عنایت الله بازگیر:

من کوشیده ام که حتی شهادت را که خود کمال بزرگی است و آرزوی متقیان در طول تاریخ بوده هدف من قرار نگیرد و به نظر من در این برهه از زمان و مکان که اسلام شدیداً به یاری و حمایت احتیاج دارد و ندای هل من ناصر ینصرنی حسینی هر چه رساتر بلند است در چنین موقعیتی نه تنها شهادت بلکه حتی فکر به شهادت نیز فرصت طلبی است.

پس من نه با عشق به شهادت و نه با هدف اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم و نه به این منظور که به جبهه بروم و شهید بشوم و از این دنیا خلاص شوم و خود را از گرفتاری ها و بدبختیهای آن آزاد کنم بلکه خدا خودش می داند که همیشه از او می خواستم به من توفیق خدمت و اطاعت خالصانه و عبادت عطا بفرماید و هرچه رنج و گرفتاری این دنیا هست در صورتیکه انسان ساز و در جهت قرب به او و مایه تکامل و مسیر الهی الله است و خلاصه هر رنج و زحمتی رضای خداست از من دریغ نفرماید که بودن در این دنیا و عبادت او و کشیدن رنج و درد در راه خدا بالاترین لذت را دارد البته از خدا می خواهم که مرگ شهادت در راه خودش قرار دهد، مرگم در بستر نباشند.

آری همواره از خدای بزرگ می خواستم که در بستر نمیرم بلکه کشته شوم و بخون خود بغلطم و حتی بسوزم و خاکستر شوم و از بین بروم تا بدنم حتی گوشه ای از این دیر فانی را اشغال نکند و با تمام وجود و با همه هستی و نیستی ام بسوی او پرگشایم. در هر صورت اگر از من جنازه ای باقی ماند مرا در کنار دوستان حسین و لبیک گویان او در قبرستان دهدشت بگذارید.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی