نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. دى 1394 - 23:33
با حکم مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
سعید نظری رفت / رحیمیان رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد تغییر کرد.

صبح امروز طی مراسمی سعید نظری از سمت رئیسی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد رفت و جواد رحیمیان با حکم مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین وی شد.

در این مراسم فرماندار بویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی از کارکنان منابعی طبیعی مراسم معارفه مدیر منابع طبیعی بویراحمد حضور داشتند.

نظری که در روز معارفه خود را جنگلبان بویراحمد معرفی کرد، امروز بعد از یک سال و ۶ ماه تلاش در این عرصه از اداره منابع طبیعی بویراحمد رفت.

سعید نظری، سردبیر نشریه زاگرس، اولین نشریه محلی کهگیلویه و بویراحمد، نائب رئیس خانه مطبوعات، مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از سال ۱۳۷۷ تاکنون و دبیر شورای معاونین این اداره کل و عضو شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های را در کارنامه خود دارد.

بنابر این گزارش، با حکم بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد جواد رحیمیان جایگزین سعید نظری شد.

 

فرماندار بویراحمد در ابتدای این مراسم با بیان اینکه منابع طبیعی بویراحمد بزرگترین ظرفیت این شهرستان محسوب می‌شود اظهار کرد: باید تلاش شود تا جلوی دست‌اندازی به منابع طبیعی در بویراحمد گرفته شود.

محمدکاظم نظری با تقدیر از تلاش‌های سعید نظری مدیر سابق اداره منابع طبیعی بویراحمد گفت: این مدیر سخت‌کوش سلامتی خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی گذاشت به گونه‌ای که قلب وی دیگر نتوانست این فشار کاری را تحمل کند.

وی گفت: همین موضوع نشان می‌دهد که کار و فعالیت در منابع طبیعی به خصوص در شهرستان بویراحمد در حکم جهاد است و بسیار طاقت فرسا است.

در ادامه عزت‌الله بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی بویرحامد با اشاره به اینکه مسئولیت منابع طبیعی بویراحمد بسیار سخت و حساس است، بیان کرد: درگذشت فرماندار یگان حفاظت منابع بویراحمد و بیماری قلبی مدیر منابع طبیعی این شهرستان خود گواهی بر حساسیت کار در شهرستان بویراحمد است.

وی از مسئولان شهرستان بویراحمد خواست تا با حساسیت و احساس مسئولیت بیشتر به بحث منابع طبیعی و حفاظت از آن توجه داشته باشند و در اجرای پروِژه‌های عمرانی پیوست زیست‌محیطی طرح‌ها را در نظر بگیرند.

بهشتی افزود: به رغم همه مشکلاتی که کارکنان منابع طبیعی دارند چیزی که باعث ایجاد انگیزه در آنها شده است تعلق خاطر به منابع طبیعی و حس مسئولیت پذیری است.

منابع طبیعی جای موازنه‌های سیاسی نیست

وی با بیان خاطره‌ای از مدیر سابق اداره منابع طبیعی بویراحمد گفت: یکی از ویژگی‌های بارز وی احساس مسئولیت بود به گونه‌ای که در مواقع آتش سوزی اولین فردی بود که در صحنه حضور داشت و آخر کسی بود که صحنه را ترک می‌کرد و امیدواریم این روحیه جهادی کارکنان منابع طبیعی همچنان تقویت شود تا در سایه آن عرصه‌های طبیعی صیانت شوند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه باید بدانیم که منابع طبیعی جای موازنه‌های جناحی و سیاسی نیست چرا که این موضوع به اصل وظیفه ما ضربه خواهد زد.

مبارزه جدی با زمین‌خواری در دستور کار منابع طبیعی بویراحمد قرار می‌گیرد

سرپرست منابع طبیعی بویراحمد گفت: مبارزه جدی با زمین‌خواری در بویراحمد در دستور کار قرار می‌گیرد.

جواد رحیمیان در مراسم معارفه خود به سمت رئیسی اداره منابع طبیعی بویراحمد با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد اکوسیستمی جنگلی دارد، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ برخورداری از نیروهای فنی از استان‌های پیشتاز است.

سرپرست اداره منابع طبیعی بویراحمد افزود: یکی از مسائلی که در منابع طبیعی بویراحمد باید در نظر گرفته شود شناخت نقاط ضعف و قوت منابع طبیعی است تا بر اساس آن برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و تدوین شود.

رحیمیان با اشاره به اینکه برای تحقق این هدف همکاری همه دستگاه‌های اجرای انجام خواهد شد، بیان کرد: مبارزه با جدی زمین‌خواری و کوه‌خواری از اصلی‌ترین اولویت‌های منابع طبیعی بویراحمد خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای دستیابی به اهداف منابع طبیعی همه مسئولان  باید همکاری داشته باشند تا بتوانیم از عرصه‌های طبیعی و جنگل‌های غنی بویراحمد صیانت کنیم.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی