نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 18:03
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
فعالیت 442 فضای آموزشی دو شیفته در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از وجود 442 فضای آموزشی دو شیفته در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، جهان مهرابی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد به فضاهایی برمی‌گردد که در دست سایر ادارات و نهادها قرار دارد در حالی که آموزش و پرورش خود به شدت نیازمند فضای آموزشی در بسیاری از مناطق استان است.

 

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای مثال در برخی شهرستان‌ها از جمله باشت فضاهای آموزشی در اختیار برخی دستگاه‌های دیگر قرار دارد در حالی که این شهر خود نیاز به فضای آموزشی از جمله در مقطع ابتدایی دارد.

 

مهرابی تصریح کرد: در شهرهایی همانند لنده نیز فضاهایی از آموزش و پرورش در دست سایر ادارات و دستگاه‌ها است که انتظار می‌رود این فضاها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود تا مشکلات عدیده کمبود فضاها برای تحصیل دانش‌آموزان را نداشته باشیم.

 

وی به برخی از مشکلات دیگر که از نظر فضاهای آموزشی در استان وجود دارد اشاره کرد و گفت: برای نمونه در حال حاضر تعداد 442 فضای آموزشی دو شیفته در استان داریم.

این مسئول به وضعیت بحران فضاهای آموزشی در شهرستان بویراحمد و مرکز استان هم اشاره کرد و گفت: اگر به شهرستان بویراحمد در بحث فضاهای آموزشی توجه نشود در آینده با بحران فضاهای آموزشی در مرکز استان مواجه خواهیم شد.

 

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: به دلیل مهاجرت بسیار زیاد از سایر نقاط استان به مرکز کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج این خطر احساس می‌شود که با بحران فضاهای آموزشی روبرو شویم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی