نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 21:19
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
تخریب جاده های عشایری استان
علیپور تصریح کرد: قبل از بارندگی‌های اخیر نفت و آرد لازم مناطق عشایری این استان توزیع شد و هم اکنون در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از تخریب جاده‌های عشایری این استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد و گفت: عشایر استان در زمینه تامین نفت و آرد مشکلی ندارند.

مجید علیپور ، اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسیده به دلیل بارش شدید باران طی دو روز گذشته بخشی از جاده‌های عشایری این استان در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و گچساران تخریب شده است.

وی از تشکیل ستاد بحران امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: پرسنل امور عشایر استان و شهرستان‌ها به صورت آماده باش مشغول خدمت به جامعه عشایری هستند و به محض اتمام بارندگی عملیاتی لازم برای ترمیم جاده‌های عشایری آغاز می‌شود.

علیپور با اشاره به اینکه حدود 4 هزار کیلومتر جاده عشایری در این استان وجود دارد، ابراز کرد: از این میزان جاده بیش از 2 هزار کیلومتر جاده عشایری قشلاقی بوده که هم اکنون بیش از 10 دستگاه لودر و گریدر مشغول عملیات ترمیم و بازسازی جاده‌های تخریب شده هستند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنوز میزان خسارت وارد شده به جاده‌های عشایری این استان و میزان جاده‌های خشارت دیده مشخص نشده است که به محض اتمام بارندگی اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

علیپور تصریح کرد: قبل از بارندگی‌های اخیر نفت و آرد لازم مناطق عشایری این استان توزیع شد و هم اکنون در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

منبع:عصردنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی