نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1394 - 12:17
بانوان شرکت کننده بعد از پایان این دوره ها آموزشی از طریق صندوق حمایتی ما برای تشکیل تعاونی ها و کارگاههای کوچک زود بازده خانگی تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر گچساران در گفتگو با خبرنگار کبنانیوز از آغاز دوره آموزشی توانمند سازی بانوان با محوریت اشتغالزایی خانگی خبر داد و اظهار داشت: در راستای برطرف کردن مشکلات معیشت و اشتغال زنان بی بضاعت و سرپرست خانوار ، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شورای شهر و شهرداری گچساران با همکاری موسسه پیشتازان آموزش اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی توانمند سازی ویژه بانوان کرده است.

 

محبوبه رضایی افزود: این دوره ها شامل تهیه انواع کمپوت و مربا، تولید و بسته بندی قارچ، تصویر گری (کاشی شکسته، کلاژ) آشپزی و شیرینی پزی، ترشیجات و شوریجات، خیاطی،چرم دوزی، گلیم بافی می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره آموزشی برای کارآموزان گواهی مهارت صادر می شود عنوان کرد: ثبت نام برای عموم آزاد است و آموزش زنان بی بضاعت و سرپرست خانوار بطور رایگان می باشد.

 

رضایی در پایان تصریح کرد:  بانوان شرکت کننده بعد از پایان این دوره ها آموزشی از طریق صندوق حمایتی ما برای تشکیل تعاونی ها و کارگاههای کوچک زود بازده خانگی تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

خبر: حبیب قلندری

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا