نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1394 - 15:20
نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در گفتگو با دنانیوز:
مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود
نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با بیان اینکه بیمارستان شهر دهدشت به یک بیمارستان آموزشی تبدیل می‌شود، بیان کرد: این مجتمع آموزش عالی به دانشکده و در نهایت به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دنانیوز در دهدشت،اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از دولت دهم آغاز شد در دولت یازدهم با همت و همکاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کهگیلویه مصوب شد.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مهرماه سال آینده بیمارستان شهر دهدشت دانشجو جذب می‌کند، عنوان کرد: طی نامه ای در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۴ از طرف مقام عالی وزارت به ریاست دانشگاه استان کهگیلویه وبویراحمد مجوز شروع فعالیت مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کهگیلویه از مهرماه سال آینده اعلام شد.

 

بزرگواری با بیان اینکه بیمارستان شهر دهدشت به یک بیمارستان آموزشی تبدیل می‌شود، بیان کرد: این مجتمع آموزش عالی به دانشکده و در نهایت به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء پیدا می‌کند.

 

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این مجتمع آموزشی در بیمارستان شهر دهدشت، تصریح کرد: مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کهگیلویه از مهر ماه سال آینده در رشته پرستاری دانشجو می‌پذیرد.

منبع:دنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی