نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1394 - 15:03
آیا می دانید آن چاقوی مدرنی که از آن نام می برید، النگوی به غارت رفته دختر دانشجوی همین دیار است که با دستان بی شرم قربانیان سیاست هایتان هنگام کتک زدن به یغما رفته است ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی یورش رسانه ای حامیان فتنه و بزرگ نمایی حوادث اخیر دانشگاه آزاد واحد یاسوج در جهت سرپوش نهادن براقدام شنیع عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان کشور، قاسم یزدانی یکی از لیدر های جریان فتنه در استان در یادداشتی تلافی جویانه عمل غیر اخلاقی دانشجویان تشکل تازه تاسیس "فرهنگ وسیاست"،را انکار کرد.

 

تعدادی از خواهران بسیجی و عضو تشکل های دانشجویی دانشگاهی های استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار جوابیه ی به این اقدام قاسم یزدانی واکنش نشان دادند که متن این جوابیه به شرح زیر است:

 

جسارت آقای یزدانی در آشکارسازی نیت خود و مخرج مشترک یادداشتشان با سایت بی بی سی قابل تحسین، تبریک و تامل و غیرقابل تحمل است . اما چند نکته :

  1. با یاددشت برادر یزدانی بالاخره نیازی به قسم خوردن و اینکه این تشکل ها دانشجویی هستند نیست ، چراکه بالاخره دم خروس بدجوری پیداشده و مشخص شده که چه جریانات خطرناک و خطرسازی پشت سر این دعوت ها و سخنرانی هاست . اگر چشم تیز بین امنیتی در استان و حتی کشور هست که انشالا هست  حدیث مفصل بخوانند از این مجمل ... در آستانه انتخابات ...
  2. خانم فتنه گر و فعال حقوق بشری  که بی بی سی  بهتر می شناسد و زودتر از رییس دانشگاه و دفتر نهاد و شورای ... تاییدش کرده اند ، همان هایی به او بی احترامی کردند که تعمدا دعوتش کردند،چراکه بدیهی بود جای چنین افرادی برای سخنرانی در دانشگاه نبود و لغو سخنرانی ایشان در 4 دانشگاه کشور سندی بر این ادعا است و دانشجویان فقط اعتراض کردند که حق طبیعیشان بود.
  3. همانگونه که آقای یزدانی گفته اند زن در دیارما از احترام خاصی حتی برای راهزنان برخوردار بوده و هست و توهین و بی حرمتی به زنان و دختران خط قرمز و غیرت ایلات نسبت به زن و دختر  بالاترین نوع غیرت بوده و هست .
  4.  اما در قضیه جلسه دانشگاه کسی که مدعی تاسیس انجمن فرهنگ و سیاست است ،با کدام فرهنگ و سیاست بی شرمانه به یک دختر دانشجو از همین ایل و تبار (البته فرقی نمی کند) بی شرمانه ترین الفاظ رکیکی راکه شرم از گفتن داریم به کار می برد و بی رحمانه به صورت دختر مردم سیلی می زند و همراه دوستانش اورا با لگد با به باد کتک می گیرند و بعد برای فرار به جلو تقسیم کار می کنند یکی به اورژانس می رود و دیگری برای تجمع جلوی استانداری  
  5. مگر یک خانم چند مرد را می تواند روانه بیمارستان کند ، آیا می دانید آن چاقوی مدرنی که ازش نام می برید ، النگوی به غارت رفته دختر دانشجوی همین دیار است که با دستان بی شرم قربانیان سیاسیتان هنگام کتک زدن  به یغما رفته است .
  6. شعبان بی مخ های وحشت آنهایی هستند که مدت 20 روز است یک دختر دانشجو را در دانشگاه تهدید به .... می نمایند و گوش شنوایی در دانشگاه نیست و او به احترام چادرش خویشتنداری می کند و حتی به برادرش نمی گوید و آنهایی هستند که یک دانشجوی بسیجی را در بلوار شهر به جرم بسیجی بودن و به احتمال اینکه در لغو سخنرانی یک فتنه گر شریک بوده به بادکتک می گیرند و تهدیدش می کنند که ....
  7. حال  با مسئولین دانشگاه چه رییس ، چه حراست و چه دفتر نهاد حرفی نداریم ، با فرمانداری که باید مامن امنیت و آرامش باشد و حضورا برای یک سخنرانی مسئله دار وارد دانشگاه می شود و خواهان برگزاری است و در بیانیه خود عذربدتر از گناه می آورد ، حرفی نداریم .
  8.  حرف حساب ما با شورای تامین استان و تک تک اعضای آن خصوصا اعضای قضایی و امنیتی است که الف : یک بارکه  شده پای صحبت دانشجویانی که به جرم دفاع از ارزش ها به هزاران عنوان و اتهام به سخره گرفته می شوند و مورد بی مهری واقع شده اند و هر روز با یه جور اتهام مواجهه اند  بنشینند ولو عمل نکنید . ب: اگر گوش شنوایی هست به صراحت و جدیت اعلام می کنیم اگر با مسببین و مجریان و مقصران دعوت از فرد معلوم الحال ویادداشت سراسر توهین آقای یزدانی در سایت کبنا و خصوصا اگر با ضاربان دختر دانشجو که بی شرمانه حریم دانشگاه را دریدند و حرمت دختر را شکستند برخورد بازدارنده ای نشود ، کلاس های دانشگاه را به تعطیلی می کشانیم و دسته جمعی از تحصیل در دانشگاه های استان انصراف خواهیم داد چرا که امنیتی نداریم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی