نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1394 - 13:38
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی چادر سلامت در جلوی درب مرکزی زندان مرکزی یاسوج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی چادر سلامت در جلوی درب مرکزی زندان مرکزی یاسوج خبرداد.

 
علی عباس فلاحتی مطلق  گفت: باتوجه به اینکه خانواده‌های اغلب زندانیان متاسفانه از وضعیت مالی مطلوبی برخودار نبوده و از سویی در معرض آسیب‌ها قرار دارند چادر سلامت برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
 
 
وی مدت زمان برپایی چادر سلامت ویژه خانواده‌های زندانیان کهگیلویه و بویراحمد را ۲ روز دانست و اظهارکرد: تیم پزشکی مستقر شده در این چادر، بررسی‌ها و معاینات لازم پزشکی خانواده‌های زندانیان را انجام می‌دهند.
 
 
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از برپایی چادر سلامت، اطلاع رسانی‌های در این ارتباط به خانواده‌های زندانیان صورت گرفته است.
 
 
به گزارش اين پايگاه خبري تحليلي، اقدام خیرخواهانه برپایی چادر سلامت خانواده‌های زندانیان کهگیلویه و بویراحمد گامی موثر در پاسخگویی به خواسته‌های خانواده زندانیان در حوزه بهداشت و سلامت است که جای تقدیر از حاج فلاحتی مطلق «و مجموعه اداره کل زندان‌های این استان دارد.
 

منبع:عصردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی