نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1394 - 12:21
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بهره‌برداری از قطعه دوم محور پاتاوه _ دهدشت تا تیرماه 95
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خواسته‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان تیرماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات مردم منطقه در حوزه راه نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب اظهار کرد: مردم مناطق لوداب مشکلات خود را در حوزه‌های راه، آب، کشاورزی، صنعت و بهداشت و درمان مطرح کردند.

 

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش لوداب مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: از خواسته‌های مردم لوداب فراهم کردن شرایط برای تردد از محور پاتاوه به دهدشت و کم کردن مسافت است.

 

نیک‌اقبالی ادامه داد: با توجه به خواسته‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان تیرماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات مردم منطقه در حوزه راه نیز برطرف خواهد شد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه شاخص راه روستایی در بویراحمد به نسبت استان و کشور پایین‌تر بوده و بخش لوداب نیز بسیار پایین است، گفت: امیدواریم بتوان بر اساس اولویت‌ها مشکلات را برطرف کرد و شاخص راه روستایی را ارتقاء دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب اذعان کرد: با اتمام این پروژه مشکل آبرسانی برخی از مناطق روستایی بخش لوداب برطرف می‌شود و دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر نخواهد بود.

 

نیک‌اقبالی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب به منظور تحت پوشش قرار دادن دهستان چین و لوداب در حال انجام است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مشکلات آن برطرف شود.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه لوداب در بحث گازرسانی اذعان کرد: بخش مرکزی لوداب با داشتن نعمت گاز 12 روستای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورتی که اعتبارات اجازه دهند پروژه گازرسانی به دهستان چین را در سال آینده اجرا خواهیم کرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه مسئولان در رفع مشکلات مناطق محروم مسئول و موظف هستند، گفت: با توجه به عمق محرومیت‌ها در بخش لوداب هر چه کار صورت گیرد باز هم جای کار وجود دارد.

منبع:بویر خبر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا