نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1394 - 12:52
فعالیت عده‌ای سودجو تحت عناوین کاریابی
اغفال جوانان بیکار در دهدشت / لغو مجوزهای یک شرکت
سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اقدامات قضایی در جهت برخورد با فعالیت غیره قانونی برخی از شرکت های فنی و مهندسی در سطح استان در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اقدامات قضایی در جهت برخورد با فعالیت غیره قانونی برخی از شرکت های فنی و مهندسی در سطح استان در حال انجام است.

یوسف تازش با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد حقیقی و حقوقی با جعل عناوین مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به اخذ مبالغی تحت عنوان کاریابی نموده اند افزود: با رصد این موضوع سریعاً اقدامات قضایی در دستور کار قرار و جلو فعالیت این شرکت ها گرفته شد.

تازش گفت: با توجه به موارد گزارش، فعالیت غیر مجاز تحت عنوان کاریابی و موسسات غیر قانونی و بدون مجوز جذب نیروی کار منجر به سرگردانی و مشکلاتی برای جویندگان کار در سطح استان شده است.

مدیر روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تمام مجوزهای شرکت فنی و مهندسی نصیر صنعت دهدشت که با جعل و سوء استفاده از عناونین وزارت صنعت و معدن و به بهانه کاریابی اقدام به دریافت مبالغ و فریب جوانان تحصیلکرده و جویای کار مینمود ابطال و پرونده این شرکت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در مواردی دیده شده است که افرادی با عنوان «شرکت های فنی و مهندسی» نسبت به ثبت شرکت اقدام می کنند و به صورت غیر قانونی در به کارگماری نیروی انسانی و فعالیت کاریابی حضور پیدا کرده و در فعالیت های کاریابی های دارای مجوز استان اختلال ایجاد می کنند، به اطلاع همه کارجویان می رساند که هر گونه فعالیت این شرکت ها در معرفی افراد کارجو به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان غیر مجاز است.

تازش گفت: عموم هم استانی ها در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعا مراتب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی