نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1394 - 22:52
نخستین کافه کتاب دانشجویی در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با حضور «کامران غضنفری» استاد دانشگاه و نویسنده اثر معروف «راز قطعنامه» نخستین کافه کتاب دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

غضنفری در این مراسم یکی از نیازهای اساسی قشر دانشجویی کشور را دسترسی آسان به کتاب عنوان کرد و گفت: کتاب‌های تاریخی، سیاسی، فرهنگی و مبانی عقیدتی میتواند در تقویت فکری و عقیدتی دانشجویان تاثیر گذار باشد تا این افسران جنگ نرم برای دفاع از مبانی انقلاب،نظام و جمهوری اسلامی در دانشگاهها نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مهمترین ضعف دانشگاه های ما کمبود مطالعه و مطالعات سیاسی و دفاع از مبانی نظام است خاطرنشان کرد راه اندازی چنین مجموعه ای  مهمترین و نیاز دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی  استان هم در این مراسم افتتاح این کافه کتاب را یکی از ضروریات دانشجویان استان در زمینه مطالعات جریان شناسی و آشنایی با مبانی انقلاب دانست و گفت : این کافه کتاب در سه بخش کتاب و کتابخوانی، میزگردهای دانشجویی و کرسی‎های نظریه پردازی با موضوع جریان شناسی و بخش فضای مجازی ، اینترنت و کتابخانه الکترونیکی افتتاح شده است.

مهدوی گفت: در این کافه کتاب ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه های گفتمان و مبانی انقلاب و جریان شناسی وجود دارند که همه روزه به جزء روزهای تعطیل در دو نوبت صبح و عصر دانشجویان ، دانش آموزان ، اساتید و معلمان میتوانند با مراجعه به این کافه کتاب واقع در ابتدای بلوار مطهری جنب ستاد کنگره سرداران و شهدای دفاع مقدس مراجعه و از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی