نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1394 - 19:35
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: از ظرفیت‌های بومی کهگیلویه و بویراحمد در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در مراسم افتتاح پنج طرح اقتصاد مقاومتی به نمایندگی از 492 طرح‌ با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج سازندگی بر اساس وظیفه خود در راستای توانمند‌سازی، محرومیت‌زدایی، عمران، بهداشت و درمان، علمی و آموزشی تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فلسفه‌ وجودی بسیج حمایت از اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه در استان اقدامات خوبی در این خصوص انجام گرفته‌است، گفت: بسیج سازندگی با آموزش و ارائه تسهیلات به متقاضیان موجب توانمند‌سازی آنها می‌شود و نقش مهمی در حمایت از اقتصاد مقاومتی دارد.

 

بوعلی با اشاره به طرح‌های افتتاحی اقتصاد مقاومتی در استان افزود: امسال تعداد 550 پروژه اقتصاد مقاومتی داشتیم که امروز به نمایندگی از 492 پروژه پنج پروژه آن افتتاح شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های متعددی در حوزه بسیج سازندگی اجرا شده که تعداد 13 مورد آن در عرصه کشاورزی بوده بیشتر توجه ما به کارهای زودبازده و خانگی است.

 

وی توجه به ظرفیت‌های بومی را مهم دانست و گفت: باید از چنین طرح‌های در استان استقبال شود و آن را ارتقا بدهیم تا متقاضیان بیشتری را توانمند سازیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی