نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1394 - 22:39
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
گازرسانی به 115 روستای استان تا پایان سالجاری
وی تعداد پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز استان را 10 پروژه فعال دانست و افزود: این طرح‌ها با هدف گازرسانی به 58 روستای استان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد از اجرایی شدن عملیات گازرسانی به 115 روستای استان تا پایان سال خبر داد.

هوشنگ صیدالی با بیان اینکه شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد از 15 ناحیه گازرسانی تشکیل شده است، اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار ما قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه نواحی 15 گانه گاز استان حدود  یک هزار و 330 کیلومتر شبکه گاز شهری و یک هزار و 760 کیلومتر شبکه گاز روستایی است، گفت: مجموع شبکه گازرسانی کار شده در استان به بیش از سه هزار و 90  کیلومتر می‌رسد.

صیدالی بابیان اینکه بیش از 115 هزار  مشترک  در استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: 460 روستا در حال حاضر در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 
وی تعداد پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز استان را  10 پروژه فعال دانست و افزود: این طرح‌ها با هدف گازرسانی به 58 روستای استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: تعداد 115 روستا در برنامه کاری قرار گرفته‌اند و هم اکنون  پروژه آنها آغاز شده است و با گازرسانی به این روستاها حدود 6 هزار و 200  خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و برای اتمام این پروژه  مبلغی حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 2  شهر و  197 روستا در برنامه  کاری  سال 95 قرار گرفته  و هم اکنون  پروژه آنها در دست مطالعه است .

 
صیدالی توپوگرافی استان، مسایل مرتبط با مسیر خط لوله و پراکندگی روستاها را از عمده مشکلات برای عملیات گازرسانی استان عنوان کرد و ابراز کرد: با توجه به کاهش دمای هوا استفاده از پوشاک گرم در منازل و استفاده از بخاری‌ها فقط در زمان حضور از مواردی است که به کاهش مصرف خانگی گاز کمک می‌کند.
تسنیم
انتهاي پيام/
 

منبع:عصردنا

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی