نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1394 - 0:26
قابل توجه مسئولین دولت تدبیر و امید:
بیلوخر روستایی محروم از امکانات اولیه
دهدار روستای بیلوخر شهرستان بویراحمد گفت: قرن ۲۱ را قرن انفجار ارتباطات و عصر تکنولوژی می‌دانند اما عصر ارتباطات و تکنولوژی در تعداد زیادی از روستاهای این استان جایگاهی ندارد و هنوز روستاهایی را داریم که از داشتن امکانات ساده برخوردار نیستند و عملکردهیچ دولتی در این زمینه قابل دفاع نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با خبر شدیم روستای بیلوخر از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد با مشکلات بسیار زیاد آنتن دهی تلفن همراه اول مواجه است.

 

رهبرپیشاهنگ دهدار روستای بیلوخر درگفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار داشت: جمعیت روستای بیلوخر1200 نفر است که مردم ازآنتن دهی دراین روستا نارضایتی شدید داشته و و سعی کرده اند این مسأله را به گوش مسئولین برسانند.

 

وی در ادامه گفت: چندین بار از ادارات مختلف برای همکاری در جهت کسب اعتبار مناسب، مکاتباتی در این خصوص انجام داده ایم ولی متاسفانه هنوز این مشکل پابرجاست و جواب قانع کننده ای حصول نشده است.

 

دهدار روستای بیلوخر بیان کرد: این مشکل از طرف اهالی عزیز این روستا به طور بسیار زیاد به ما انعکاس داده شده است. مشکل تا حدی است که اهالی برای انجام برخی از امور خود قید انجام مکالمه از طریق تلفن همراه را زده و به صورت حضوری امورات روزمره خود را پیگیری می کنند.

 

پیشاهنگ خاطرنشان کرد: مسئولین به همین یک مورد توجه کنند که چنانچه مشکل اورژانسی وامنیتی در این روستا رخ دهد که دور از انتظار هم نیست چگونه باید به سازمانهای مربوطه جهت رفع مشکل و خدمات رسانی به مردم این روستا اطلاع داده شود.

 

وی ابراز کرد: قرن ۲۱ را قرن انفجار ارتباطات و عصر تکنولوژی می‌دانند اما عصر ارتباطات و تکنولوژی در تعداد زیادی از روستاهای این استان جایگاهی ندارد و هنوز روستاهایی را داریم که از داشتن امکانات ساده برخوردار نیستند و عملکردهیچ دولتی در این زمینه قابل دفاع نیست.

 

پیشاهنگ تصریح کرد: از مسئولین تقاضا دارم به این مشکل رسیدگی کنند. متاسفانه مشکلات اهالی این روستا کم نیست و آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول نیز باعث شده تا مشکلات دیگر چندین برابر گردد. آیا ما برای حل برخی از مشکلات خود که ممکن است با یک تلفن برطرف گردد ، می بایست به صورت حضوری آن هم با صرف هزینه بسیار بیشتر از تلفن به شهر مراجعه کنیم؟؟؟ باز هم تقاضا دارم به این مشکل به صورت جدی رسیدگی گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد امکانات مخابراتی در مناطق روستایی نیاز به عزم جدی مسئولان دارد و مسوولان شرکت مخابرات و ارتباطات در استان، مشکلات ارتباطی مربوط به پوشش مخابراتی و آنتن دهی به ویژه در مناطق روستایی که نیازی بدیهی است را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری و رفع کنند .

 

وی در پایان ضمن درخواست مجدد از نهادهای مربوطه گفت: امیدواریم که تدبیر صحیحی در این زمینه اندیشیده شود زیرا مردم در این روستاهای دور از مرکز شهرستان ها بسیار نیازمند داشتن چنین امکاناتی هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی