نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 14:57
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
520پروژه عمرانی و اقتصادی، هفته بسیج در استان افتتاح می شود
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 520پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور مسئولان استان در هفته بسیج امسال در نقاط مختلف این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ پاسدار فتح محمد حسینیان جاشنین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته بسیج در سالن شهید خرسندیان سپاه فتح استان برگزار شد افزود: از این تعداد پروژه بیش از 40 پروژه در راستای خدمات عمرانی و 480پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و آماده بهره برداری است.

 

اجرای نخستین طرح پرورش شتر مرغ در استان

ابراز کرد: برای اولین بار در استان افتتاح چند عرصه تولید شتر مرغ در هفته بسیج از سوی بسیج سازندگی استان صورت خواهد پذیرفت.

 

اجرای 80برنامه شاخص در هفته بسیج

حسینیان در ادامه به اجرای سایر برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: هفته بسیج از 29 آبان تا پنج آذرماه آغاز می شود و دراین هفته  80برنامه شاخص در گروه ها و عرصه های مختلف بسیج در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: رده های مختلف بسیج در این هفته برنامه های شاخصی ارائه داده اند که دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه، استقرار ایستگاه‌های سلامت در ورودی‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان شهرستان قبل از خطبه‌ها از برنامه‌های این هفته است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح

 

 حسینیان به روز شمار این هفته اشاره کرد و گفت: هر کدام از این روزها بنا به مناسبات هفته ، شعاری خاص دارد که بسیج بصیرت و استکبار ستیزی، بسیج خودکفایی اقتصادی، بسیج خودباوری علمی، بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج و هدف بیداری اسلامی، بسیج ایثار و شهادت از جمله نامگذاری های این هفته است.

 

مقاومت و استکبار ستیزی از مهمترین اهداف بسیج

 

وی به 5آذر ماه روز تأسیس بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: پنج آذر ماه به نام روز مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار نامگذاری شده که در این روز رژه با صلابت بسیجیان را در سراسر استان برگزار می شود.

 

حسینیان به اهداف محوله بسیج در عرصه های نظامی، جنگ سخت ،جنگ نرم و جنگ نیمه سخت اشاره کرد و گفت: در این هفته بنا بر وظایف ذاتی بسیج در راستای کمک به جامعه و رفع محرومیت و ایجاد فضای اقتصادی با الهام گیری از اقتصاد مقاومتی پروژه متعددی افتتاح خواهد شد.

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه فتح

 

وی فضاسازی محیط های شهری و روستایی برای استقبال از هفته بسیج ، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان و برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان و مسوولان سپاه را از برنامه های این هفته ذکر کرد.

بسیج یادگار سلحشوران انقلاب است

وی با تبریک بیست و ششمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعیفن به دستور معمار کبیر انقلاب گفت: بسیج برگرفته از نام و خاطره همه یادگاران انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

بسیج متعلق به گروه و حزبی خاص نیست

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیانم اینکه بسیج متعلق به گروه و حزب خاصی نیست  افزود: بنا بر فرموده اما راحل بسیج میقات پا برهنگان و اندیشه های پاک اسلامی است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح

 

حسینیان به ذکر آیه ای از قرآن در مورد ایستادگی در برابر ظلم وطاغوت اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید مردان و زنانی  هستند که با خداوند متعال پیمان بسته اند تا بر روی اعتقادات خود استوار باشند، عده ای آنها شهید می شوند و عده دیگر ادامه دهند آنان هستند.

 

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم مثالی برای این آیه بیاوریم باید به روحیه و تفکر بسیجی در جامعه اشاره کنیم و بدانیم که بسیج هدیه ارزشمند خداوند متعال به حکومت های اسلامی است.

 

تفکر بسیجی تنها راه مقابله با استکبار جهانی است

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تفکر بسیجی را تنها مقابله کننده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب دانست و افزود: امروز هرکجا که تفکر بسیجی ورود پیدا کرده است توانسته است دشمنان را زمین گیر کند.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح

حسینیان با بیان اینکه بسیج اقتدار انقلاب است و با قدرت و صلابت با تفکر غیرتمندانه خود از انقلاب پاسداری کرده و در آینده همین تفکر در برابر طاغوت خواهد ایستاد، بیان کرد: امروز همه به این پی برده اند که تفکر بسیجی می تواند تمامی بت های جهان را بشکند وآزادی ومردانگی و غیرت را به آن سرزمین هدیه دهد.

 

تفکر بسیجی امروز داعشیم و تروریسم را در منطقه نابوده کرده است

وی به قدرت بسیج در منطقه و تفکر این روحیه جهادی در کشور های منطقه اشاره کرد و افزود: بسیج با حضور با صلابت و قدرت خود در صحنه جنگ تحمیلی توانست جنگ را به نفع ما تمام کند و سدی بود جلوی ابر قدرت های جهانی که همگان به قدرت آن پی بردند.

 

امنیت منطقه حاصل تفکر بسیجی است

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به روحیه بسیجی رزمندگان و نیروی مقاومت در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن اشاره داشت و گفت: اگر امروز در سرزمین های عربی دشمن و تروریسم شکست خورده است، همه بیانگر از تفکر بسیجی دربین نیروی مقاومت است که به آنها منتقل شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح

حسینیان ادامه داد: دشمن امروز قدرت بسیج را دیده است و به صراحت بیان کرده تا وقتی قدرت و تفکر بسیج در کشورهای اسلامی حاکم باشد نمی تواند به نقشه های شوم خود در منطقه برسد.

 

وی ادامه داد: کشوری که روحه شهادت طلبی و ایثار را باور کند و به آن پایبند باشد،نسیم اقتدار، امنیت و غیرت به آن کشور خواهد وزید.

 

تفکر بسیجی تفکری غیرتمندانه و الهی است

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تفکر بسیجی را تفکری غیرتمندانه در برابر تمام مشکلات دانست و افزود: امروز ما محتاج بسیج هستیم نه بسیج محتاج ما و همه مردم و مسئولان باید بدانند که تنها راه علاج همه مشکلات جامعه ایجاد تفکر بسیجی در جامعه است.

 

 

تقدیر جانشین فرمانده سپاه فتح از استاندار

 

جانشین سپاه فتح استان در ادامه با تقدیر از مسئولان استانی از جمله استاندار و معاونین آن گفت: انتظار داریم که مسئولان استانی همچون سالهای قبل در این ایام همت و کوشش وافری داشته باشند و بر این عقیده باشند که ما به بسیج احتیاج داریم.

منبع:،بویرخبر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا