نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1394 - 10:37
رئیس اداره امور عشایر گچساران خبر داد:
اسکان ۲ هزار خانوار عشایری در مناطق عشایری گچساران
رئیس اداره امور عشایر گچساران با اشاره به اینکه کوچ عشایر به شهرستان گچساران از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شد، افزود: خانوارهای عشایری در حال حاضر در مناطق عشایری در این شهرستان اسکان یافته‌اند. وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار خانوار عشایری در کانون‌ها و مناطق عشایری در این شهرستان اسکان یافته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،قربان کرمی رئیس اداره امور عشایر گچساران اظهار داشت: کوچ پاییزه خانوارهای عشایرنشین به منطقه قشلاقی شهرستان گچساران انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کوچ عشایر به شهرستان گچساران از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شد، افزود: خانوارهای عشایری در حال حاضر در مناطق عشایری در این شهرستان اسکان یافته‌اند.

 

رئیس اداره امور عشایر گچساران خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار خانوار عشایری در کانون‌ها و مناطق عشایری در این شهرستان اسکان یافته‌اند.

 

کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ کانون اسکان عشایری در گچساران وجود دارد، افزود: زیرساخت‌های مناسب در این کانون‌های عشایری برای رفاه هر چه بیشتر عشایرنشینان فراهم شده است.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۶۸ منطقه عشایری در شهرستان گچساران وجود دارد و عشایرنشینان در این مناطق عشایری اسکان دارند.

رئیس اداره امور عشایر گچساران از خدمات‌رسانی به عشایرنشینان خبر داد و گفت: آب‌رسانی، توزیع علوفه و توزیع آرد و نفت سفید از جمله خدماتی بوده که این اداره به عشایرنشینان ارائه می‌دهد.

منبع:دنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی