نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آبان 1394 - 20:22
اجرای طرح تحول سلامت هرچند از وعدهای دولت یازدهم برای ارتقای خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی است اما این روزها در مراکز درمانی دولتی یاسوج وضعیت اسفباری مشاهده می شود که در فیلم زیر بخشی از این واقعیت تلخ درمرکز شماره 2 شهید مفتح یاسوج به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نبود سیستم نوبت دهی مناسب و ازدحام جمعیت در کلینیک درمانی شماره 2 شهید مفتح یاسوج تداعی کننده ورود زخمی های زمان جنگ و شرایط بحرانی آن زمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

 

شمار زیادی از شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری تحلیلی خواستاری پیگیری و رسیدگی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به وضعیت نا بهنجار خدمات رسانی در این مرکز درمانی شدند.

 

از مشکلات دیگر موجود در این مرکزدرمانی وجود نماز خانه 3 متری برای برادران وخواهران جهت اقامه نماز است که با صف های طولانی نوبت دهی و معطلی بیش از اندازه خانم ها وآقایان در این مکان باید مکان نمازخانه از وضعیت مناسبی برخوردار باشد.

 

انتظار است مسوولین مربوطه سریعا نسبت به فراهم نمودن زمینه مناسب جهت اقامه نماز در کنار دیگر امکانات ضروری در این مکان اقدام نمایند چرا که متاسفانه در برخی از ادارات وسازمان ها توجه به مسائل شرعی در اولویت نیست و هر روز که می گذرد شاهد وضعیت نامناسب تری دراین مکان ها هستیم.

 

این در حالی است که توجه به مشکلات  مردم و رفع معضلات در مراکز بهداشتی و درمانی از راه اندازی کانون موسیقی آن هم در ماه محرم در یک فضای علمی از اولویت بالاتری برای مسئولان مربوطه برخورداراست.

 

این پایگاه خبری تحلیلی  نیز در راستای اطلاع رسانی و بیان مشکلات و دغدغه های شهروندان بخشی از این معضلات را در کلنیک شماره 2 شهید مفتح یاسوج به نمایش گذاشته شده است که در زیر قابل مشاهده است.

 

برای دریافت فیلم (اینجا )کلیک کنید

 
 
 
 
منبع:صبح زاگرس
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی