نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1394 - 22:23
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: نباید شور انقلابی آن روز، آرمان های امام انقلاب، استکبار ستیزی از یادهایمان فرامویش شود.ممکن هست ادبیات ما عوض شود اما حفظ مواضع وتأکید برآنها ضروری است.

دکتر رضا چمن  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی امروز در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار داشت: 13 آبان ماه  نماد اعلام انزجار از استکبار جهانی است.

 

وی در ادامه گفت: این روز مبارک، روز همبستگی ملی درمقابل تمامیت خواهی قدرت های زیاده خواه دنیا و یادآوری حوادث گذشته است که ضرورت دارد برای نسل جدید تبیین شود و به نمایش گراشته شود.

 

چمن با تاکید بر اینکه حضور ما دراین راهپیمایی آرمان خواهی و تجدید بیعت است، گفت: حضور همه ما در این جا اعلام همبستگی مجدد و اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب، آرمان های ملی کشور است.

 

وی ابراز کرد: حضور در این برنامه ها و اجرای آنها منجر می شود حافظه ی نسل قبلی با حقیقت گذشته و تاریخ خود آشنا  شود و و این گونه حرکات یاآور چرایی انقلاب کردن  ما در سال 1357 است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  اظهار داشت: نسل جدید باید بداند که ما از چه شرایط سختی عبور کرده و چه وقایعی را پشت سر گذاشتیم تابه امروز رسیدهایم تاآنها هم قدر شرایط کنونی،  قدر انقلابیون، قدر امام انقلاب و قدر شهدا را بدانیم.

 

وی در ادامه افزود: همه ماباید قدر این امنیتی که الان برقرار است را که به چه جان فشانی هایی با چه سختی هایی ما به اینجا رسیدیم بدست آمده است را بدانیم.

 

چمن تسخیر لانه جاسوسی را کار بسیار بزرگی بود و جوانان آن موقع با اعتماد به نفسی بی نظیرآن را انجام دادند، افزود: در روز 13آبان ما در مقابل قدرت برتر جهان ایستادیم و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردیم. نسل جدید هم باید به این خودباوری و به این اعتماد برسند که ما با چه قدرت و چه اعتمادی به خود اجازه دادیم در مقابل دنیا بایستیم.

 

 وی در ادامه افزود: نباید شور انقلابی آن روز، آرمان های امام انقلاب، استکبار ستیزی از یادهایمان فرامویش شود.ممکن هست ادبیات ما عوض شود اما حفظ مواضع  وتأکید برآنها ضروری است.

 

 

چمن خاطر نشان کرد:  امروز اینجا جمع شدیم تا با حضور خود همبستگی با امام، نظام، انقلاب، همبستگی ملی، وحدت ملی و یکپارچگی ملت را در قبال استکبار جهانی را برای جهانیان اعلام کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوعاتی همچون برجام به اعتقاد من هم فرصت است و هم تهدید.ما باید این موضوعات را به فرصت تبدیل کنیم و قطعا اگر در موازین مختلف، در اتخاذ مواضع مختلف عالمانه .هوشمندانه حضور پیدا نکنیم، خوب اجرا نکنیم وخوب رصد نکنیم ممکن هست این فرصت به تهدید تبدیل شود.بنابراین باید با حفظ مواضع، حفظ عزت وعزت مداری سعی کنیم از فرصت های برجام استفاده کنیم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی