نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1394 - 0:57
رئیس کارگروه بسیج سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
ویزیت رایگان شش هزار دانش آموز بویراحمد و دنا
رئیس کارگروه بسیج سلامت کهگیلویه و بویراحمد از ویزیت رایگان شش هزار دانش آموز شهرستان‌های بویراحمد و دنا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، کیان دهرابپور در حاشیه ویزیت برخی از دانش آموزان یاسوج گفت: شش هزار دانش آموز شهرستان‌های بویراحمد و دنا به همت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و همراهی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران بسیجی جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بطور رایگان ویزیت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ پزشک، پرستار و پیراپزشک بسیجی در این برنامه خیر حضور فعال خواهند داشت، اظهارکرد: ویزیت رایگان این دانش آموزان در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته در حال اجرا بوده و اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه بسیج سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: غربالگری بینایی سنجی، شنوایی سنجی و دندانپزشکی دانش آموزان بویراحمد و دنا در شش پایگاه از قبل مشخص شده و باهمکاری اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

دهرابپور گفت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این ارتباط همکاری‌های مطلوبی داشته است و اجرای این برنامه‌ها می‌تواند نقش موثری در سلامت جامعه دانش آموزی داشته باشد.

عصردنا
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی