نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1394 - 10:43
حسن غفارى عکاس مستند حوزه مردم‌نگارى و از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد موفق به دریافت جایزه نفر اول مسابقه عکس بخش پروژه‌های مسکونی دکو ۲۰۱۵ شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ حسن غفارى عکاس مستند حوزه مردم‌نگارى و از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد موفق به دریافت جایزه نفر اول مسابقه عکس بخش پروژه‌های مسکونی دکو ۲۰۱۵ شد.

 

 حسن غفاری عکاس برتر کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد جایزه نفر اول مسابقه عکس بخش پروژه‌های مسکونی هشتمین کنفرانس بین‌المللى تجارت جهانى مبلمان، طراحى و دکوراسیون تحت عنوان «دکو» ٢٠١۵ را کسب کرد.

 

بنا بر این گزارش، غفاری که به تازگى داورى بخش عکس چهارمین جشنواره تئاتر شهر یکى از بزرگ‌ترین رویدادهاى نمایشى کشور در تهران و داورى بخش عکس دومین دوره جشنواره ملی گردشگری را به پرونده‌ کارى فعالیت‌هاى فرهنگى و هنرى خود افزود، به خاطر مجموعه عکس خانه‌هاى روستایى و عشایرى استان کهگیلویه وبویراحمد که نگاهى به تزئینات و چیدمان داخلى خانه‌هاى روستایى و سیاه چادرهاى عشایرى استان دارد موفق به دریافت جایزه نفر اول، مسابقه عکس بخش پروژه‌هاى مسکونى هشتمین کنفرانس بین المللى تجارت جهانى مبلمان، طراحى و دکوراسیون تحت عنوان «دکو» ٢٠١۵در مرکز همایش‌هاى بین‌المللى صدا و سیما شد.

 

حسن غفارى عکاس فعال کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست که دوربینش را به سوى فرهنگ و زندگى مردم زادگاهش استان کهگیلویه و بویراحمد نشان گرفته و معتقد است؛ از این طریق مى‌توانیم هویت و تاریخ تصویرى دهه زمانى خودمان را به نسل‌هاى آینده معرفى کنیم.

 

این استاد دانشگاه امیدوار است تا قبل از نوروز ٩۵ بتواند چهار جلد کتاب مصور خود را که این روزها سخت درگیر مراحل آماده‌سازى آنها مى‌باشد منتشر کند تا شاید به خلأ شناسنامه تصویرى زادگاهش پایان دهد.

 

khafari

كبنانيوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی