نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1394 - 11:39
ورزشکاران کونگ‌فو‌کار مصدوم کهگیلویه و بویراحمدی که از حادثه خونبار تصادف جان به در برده‌اند اکنون در وضعیت وخیمی قرار دارند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ امروز گزارشی مبنی بر تصادف خونین در محور پاتاوه به یاسوج داشتیم که در این حادثه متأسفانه دو نوجوان ورزشکار به همراه مربی خود جان سپردند.

 

اما سه سرنشین دیگر هم وضعیت مناسبی نداشته و مرگ و زندگی آن‌ها در دست تقدیر است.

 

به همین منظور و برای اطلاع از آخرین وضعیت مصدومان حادثه و به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان به خصوص مسئول سبک کونگ‌ فو با پدر یکی از مصدومان گفت‌وگویی انجام دادیم.

 

جانباز آشوغ در همین خصوص به فارس گفت: طبق آنچه که از مسئولان بیمارستان شنیده‌ایم "متین کارگر" یکی از مصدومان عمل باز مغزی داشته و همچنان در کما به سر می‌برد.

وی ادامه داد: نفر دوم نیز که "حافظ ایروانی"  نام دارد در کما بوده و" رضا آشوغ" نیز در حال انجام معاینات پزشکی است.

پدر رضا آشوغ با قدردانی از حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز کسی از مسئولان ورزش استان  به دیدار مصدومان حادثه نیامده‌اند.

وی با قدردانی از مسئولان بیمارستان که با جدیت در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه هستند، افزود: از مسئولان ورزش و به خصوص سبک کونگ‌فو انتظار داریم که پاسخگوی این حادثه باشند.

آشوغ گفت: تاکنون کسی زیر بار این حادثه نرفته و نمی‌دانیم که چه کسی باید پاسخگو باشد.

در همین خصوص مسئول سبک در گفت‌وگوی کوتاه با فارس تنها به این سخن بسنده کرد که ما ساعت 5 عصر از ماجرا خبردار شدیم و پس از آن با قطع کردن موبایل خود دیگر پاسخگوی خبرنگار ما نشد.

حال باید مسئولان جوابگو باشند که این عده ورزشکار نونهال با چه مجوزی و چگونه با خودروی شخصی مربی خود به مسابقات اعزام شده‌اند و چه کسی باید پاسخگوی این واقعه دردناک باشد.

 

ساعت 11 و 30 دقیقه روز گذشته در کیلومتر 68 جاده یاسوج - اصفهان بین یکدستگاه خودروی سواری پراید حامل تعدادی از نوجوانان کونگ فوکار کهگیلویه و بویراحمدی یک یکدستگاه اتوبوس اسکانیا تصادفی رخ داد که دو نوجوان کونگ فو کار و مربی آنها که راننده خودروی پراید بود در دم جان باختند و سه نوجوان کونگ فوکار نیز مجروح و برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شدند که حال آنها نیز وخیم گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

منبع:چهارفصل

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی