نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مهر 1394 - 15:12
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد ازکرنش ذلیلانه دستگاه دیپلماسی ایران در برابر این فاجعه و اقتدار ضعیف آن در این موضوع مهم سیاسی گفت:کرنش نرم دولت یازدهم باعث شد که حرکتی که در شأن اقتدار ملت در برابر سعود ها باشد را نبینیم و حتی این وهابی های خائن با بی شرمی تمام، به ایرانیان توهین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری به فاجعه دلخراش منا در عربستان و عکس العمل ضعیف دستگاه دیپلماسی در برابر این حادثه اشاره کرد و افزود: در چنین مواقعی در هر کشور، دستگاه دیپلماسی به عنوان خط مقدم قوت مردم در برابر هر هجمه است که دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم چنین چیزی را از خود نشان نداد.

 

دستگاه دیپلماسی بوی اقتدار نظام را نمی دهد

 

وی با انتقاد از دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم و عکس العمل ضعیف در برابر همتایان سعودی در قبال این حادثه ،اظهار کرد:متأسفانه دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم از آغاز این حادثه دلخراش و غم انگیز منا،حرکت و عکس العملی که بوی اقتدار بدهد را از خود نشان نداد.

 

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی،بیان کرد:همگان شاهد بودیم بجای اینکه وزیرامور خارجه به عنوان خط مقدم مردم و یا حتی رئیس جمهور به عنوان رئیس هیات دولت،عکس العملی خاص از خود نشان نداند و در مقابل این رهبر معظم انقلاب بود که در برابر دولت غاصب آل سعود ایستادند و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

 

دولت یازدهم زیاد ازحد کرنش ذلیلانه داشته است

بزگواری با انتقاد ازکرنش ذلیلانه دستگاه دیپلماسی ایران در برابر این فاجعه و اقتدار ضعیف آن در این موضوع مهم سیاسی گفت:کرنش نرم دولت یازدهم باعث شد که حرکتی که در شأن اقتدار ملت در برابر سعود ها باشد را نبینیم و حتی این وهابی های خائن با بی شرمی تمام، به ایرانیان توهین کنند.

 

وی ادامه داد: همین موضوع باعث شد که رهبر معظم انقلاب به عنوان شخصیتی که باید حرف آخر را در این مملکت بزند، با سخنانان صریحش اقتدار ایران اسلامی را به این کشور بی کفایت نشان دهد.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به توهین وزیر خارجه عربستان به مسئولین ایرانی حتی ظریف و روحانی اشاره کرد وگفت: اینها همه نشان از بی اقتدارای این آقایان و سیاسیت هایشان در برابر دشمنان را نشان می دهد.

 

دولت یازدهم اقتدار نظام در دستگاه دیپلماسی را نشان نداده است

بزرگواری با بیان اینکه دولت یازدهم آن اقتدار لازم برای دفاع از ملت در برابر دشمنان و حتی عربستان را ندارد،بیان کرد:این تفکرات غلط از سوی این آقایان باعث شده است که در برخی از موضوعات رهبر انقلاب هزینه شود.

 

وی تصریح کرد:وقتی رهبری خودش را هزینه می کند و با سرسختی و اقتدار با آل سعودهای خائن برخورد می کند،نشان از اقتدار ملت است.

 

بزرگواری تصریح کرد:همگان شاهد بودند که بعد از سخنان صریح و با اقتدار رهبری تمام مسئولان آل سعود مواضع خودشان را تغییر داند و شروع به معذزت خواهی کردند.

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:این نشان از اقتداری است که دستگاه دیپلماسی آن را از خود نشان نمی دهد.

 

بزرگواری با انتقاد از سیاست کرنش دستگاه وزارت خارجه در برابر مشکلات گفت: نمونه این کرنش ها، تحمیل برجام پر از مشکلات است که به ایران تحمیل شده است.

 

فعلاً برای استیضاح ظریف به اجماع نرسیده ایم

وی به سئوالی که آیا مجلس در حال بررسی استیضاح وزیر امور خارجه بعد از عکس العمل ضعیف در قبال حادثه منا و حتی دست دادن با دشمن شماره یک ایران است، گفت:مجلس در حال حاضر در مسائلی همچون استیضاح آقای ظریف به جمع بندی نرسیده است.

 

به عنوان یک وزیر اسلامی باید حدود خود را بدانیم

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس درحال حاضر در حال بررسی برجام و مذاکرات است، بیان کرد: آقای ظریف به عنوان وزیر یک دولت اسلامی باید حدود خود را بداند نه اینکه ناخواسته به قول خودشان، اقدام به دست دادن با دشمن شماره یک ایران بکند.

 

بزرگواری با بیان اینکه دیپلماسی به معنای زیر پا گذاشتن ارزش ها وآرمان ها نیست، بیان کرد:اینها همه نقشه هایی است که از سوی برخی در حال رقم خوردن است و نباید آن را اتفاقی دانست.

 

وی به هم صدا بودن مجلسیان در قبال عکس العمل های ضعیف دستگاه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: سردادن شعار مرگ بر آمریکا از سوی نمایندگان مجلس نشان از این اقدامات است.

صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی