نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1394 - 19:27
فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: این همایش برای اولین بار در کشور به مرحله اجرا رسیده است که در هفته دفاع مقدس و در این استان با حضور عشایر غیور و همیشه در صحنه در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش "شیرمردل برنو ودهسِ ولایت" برای اولین بار در کشور از طرف ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویر احمد در یاسوج برگزار شد.

 

این همایش همزمان با همایش معتمدین، سران ایلات و عشایر استان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید هرمزپور حوزه صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد.

 

علی ستوده نیا فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد در این همایش ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از حجاج هموطنمان در عربستان گفت: عزت، افتخار، سربلندی و سرافرازی را در این زمان مدیون شهدا هستیم و شهدا کسانی هستند که استخوانهای آنان ستون محکم حیثیت، شرافت، عزت واستقلال این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: حضور عشایر و معتمدین ایلات و طوایف  بزرگ استان کهگیلویه وبویراحمد نشان از انسجام، وحدت، آمادگی و شجاعت برای حضور همیشگی در همه صحنه های زندگی است.

 

ستوده نیا ضمن تشکر از حضور رضایی مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان, علی پور مدیر کل امور عشایر استان، محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندارو همچنین آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه دراستان و همه فرماندهان نظامی  نواحی  مقاومت بسیج در این همایش ابراز داشت: این همایش برای اولین بار در کشور به مرحله اجرا رسیده است که در هفته دفاع مقدس و در این استان با حضور عشایر غیور و همیشه در صحنه در حال برگزاری است.

 

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت یاسوج به اهداف همایش عشایر برنوو ودهس ولایت اشاره ککرد و گفت: این برنامه برای ایجاد همدلی بیشتر، تشکر و قدر دانی از عشایرسلحشور استان بویژه تشکر از عشایری که  از داشته های بزرگ برای حضور در دفاع مقدس و همچنین پیروزی این نظم وانقلاب شرکت مردند.

 

وی افزود: عشایر کهگیلویه وبویراحمد همچون بسیاری از نقاط ایران اسلامی  به فرموده امام برای حفظ  نظام و انقلاب اسلامی  برنوهای خود را برداشته و برای دفاع از این مرزو بوم به جنگ رفتند.

 

ستوده نیا ابراز داشت: علاوه بر تجلیل از اقدامات عشایر هدف دیگر این همایش استانی ترویج فرهنگ صحیح استفاده از سلاح  بین نسل های امروزی و برای جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی است که بواسطه استفاده از سلاح گرم در نزاع های دسته جمعی در استان های قومی و قبیله ای رخ می دهد.

 

قابل ذکر است که عشایرغیور و حاضر در این همایش بخشی از مشکلات خود را نیز در رابطه با طرح تسلیح عشایر با مسئولان مربوطه مطرح کردند.  

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی