نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. شهريور 1394 - 0:53
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
100میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به حوزه آب و راه استان اختصاص یافت
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 میلیارد تومان در هفته دولت امسال برای توسعه حوزه آب، راه و کشاورزی به استان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین به مناسبت هفته دولت  به پروژه های در دست اقدام استان در سالجاری و پروژه های اجرایی شده دولت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: کارهای بزرگی در حوزه عمرانی در طول دو سال گذشته در استان صورت گرفته که با اجرا و بهره برداری از این طرح ها کمبود زیرساخت های استان برطرف خواهد شد.

 

تخصیص100میلیارد تومان به حوزه آب و راه در هفته دولت

وی به پروژه های اولویت دار استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته در بحث آب، کشاورزی و راه که یکی از مهمترین منابع درآمد و منبع توسعه استان است 100میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده که این پروژه ها با این اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

 

اجرای سه بیمارستان بزرگ در استان

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خدمات دولت یازدهم در بخش درمان و توجه به ساخت بیمارستانهای مجهز در مرکز استان و سایر شهرستانها اشاره داشت و افزود:در حال حاضر بیمارستان‌های زیادی در دست ساخت داریم که از جمله آنها میتوان به  پروژه های 265 تختخوابی یاسوج، 64 تختخوابی گچساران، 32 تختخوابی باشت و سایر بیمارستان‌ها اشاره کردکه با تأمین بودجه کافی در نیمه دوم سال آینده آماده بهره برداری خواهند شد.

 

ساخت 80خانه بهداشت در سال گذشته

نیک‌اقبالی به اهتمام این نهاد بر اتمام پروژه های اولویت دار اشاره کرد وگفت: در سالگذشته اقدامات خوبی در خصوص خانه‌های بهداشت صورت گرفته که از جمله آن ساخت 80 خانه بهداشت با همکاری استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد را می توان اشاره کرد.

 

وی بابیان اینکه در بحث ورزش هم کارهای خوبی از سوی دولت یازدهم در استان صورت گرفته است،گفت: در ورزش نیز علاوه بر افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج، 45 میلیارد تومان برای افتتاح سالن‌ها و زمین‌های ورزشی از محل اعتبارات نفت هزینه شده است.

 

فقط افتتاح نمی خواهیم

معاون عمرانی استانداری استان با اشاره به این موضوع که نباید پروژه ها فقط منحصر افتتاحیه باشند، ابراز کرد: به دنبال این هستیم که از ورزشگاه 15هزار نفری شهدای یاسوج به نحو مطلوبی استفاده شود.

 

حقابه آب را هم گرفته ایم

نیک اقبالی توجه به حوزه آب را یکی دیگر از راهکارهای دولت برای توسعه استانهای محروم دانست و افزود: در حوزه آب نیز کار بزرگی که انجام شد و دریافت ما از سهم تخصیص آب سدها نسبت به سالهای گذشته از این جمله کارهاست.

 

وی به پروژه حیاتی راه آهن یاسوج به اقلید اشاره داشت و گفت: این پروژه با رایزنی های خوب نمایندگان استان و استاندار محترم روند خوبی را طی می کند که با حضور اعضای هیئت دولت در استان کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا