نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مرداد 1394 - 22:32
خانواده این کودک با انتقاد شدید از نحوه رسیدگی به بیمار خود ، دلیل اصلی مرگ فرزند خود را نبود سم ضد سم در بیمارستان عنوان کرده اند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شب گذشته "فاطمه رستخیز" کودک 9 ساله دهدشتی به دلیل عقرب گزیدگی و شرایط حاد جسمی، توسط والدین به اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت  انتقال داده می شود ، ولی متاسفانه به دلیل نبود داروی مورد نیاز جان خود را از دست می دهد  .

به گفته خانواده رستخیز ، به دلیل نبود سرم ضد زهر در شهرستان، پس از حدود دو ساعت پرونده فرزندشان برای اعزام به مرکز استان تکمیل شده و وی به یاسوج اعزام می شود ، ولی به دلیل نامناسب بودن وضعیت جسمی ناشی از زهر عقرب، این کودک 9 ساله قبل از رسیدن به مرکز استان جان خود را از دست داد.

خانواده این کودک با انتقاد شدید از نحوه رسیدگی به بیمار خود ، دلیل اصلی مرگ فرزند خود را نبود سم ضد سم در بیمارستان امام خمینی دهدشت عنوان کرده اند .

یکی از اعضای این خانواده  نبود سرم ضدزهرعقرب درشهرستان کهگیلویه و سهل انگاری پرسنل را در بروز این حادثه تاثیرگذار دانست و گفت : چگونه امکان دارد در شهرستانی به این عظمت سرم ضد زهر برای چنین مواقعی وجود نداشته باشد .

علی رستخیز با انتقاد شدید از مسئولین علوم پزشکی استان افزود : با شکایت از مسئولین علوم پزشکی دلیل این سهل انگاری را تا اثبات آن پیگیری خواهیم کرد .

این پایگاه خبری تحلیلی این حادثه جانسوز را به خانواده رستخیز تسلیت گفته و برای آمرزش روح این نونهال پرپر شده طلب آمرزش می کند .

منبع:عصردنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا