نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مرداد 1394 - 12:20
اگر روزي دشمن به خاك كشور ما حمله كرد امثال اين 54 شهيد كه در دهستان دشتروم در محضر آنان هستيم از جان مايه گذاشتند و اجازه اشغال حتي يك وجب از خاك جمهوري اسلامي را به بيگانگان ندادند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، یادواره 54 شهيد روستای حسين آباد دشتروم با حضور خانواده‌های شهدا، اعضای حلقه‌های صالحین جمعی از مسئولان استاني و شهرستاني و بسیجیان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسيج عشايري در این یادواره اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست و شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.

 

علي ستوده نيا با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، كافي نخواهد بود، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود زيرا امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

 

وي در ادامه گفت: استان كهگيلويه وبويراحمد 33 هزار رزمنده،  يك هزار و 800 شهيد و 13 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس تقديم اين نظام و انقلاب كرده است كه 80 درصد شهداي استان شهداي عشايري هستند و 90 درصد شهداي استان زير 30 سال سن داشته اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسيج عشايري استان بيان كرد: از جمع خانواه هاي شهداي استان،‌2 خانواده سه شهيد و  23 خانواده هستند كه 2 شهيد تقديم انقلاب كرده اند.

 

وي افزود: كم سن وسال ترين شهيد استان ما 12 ساله و پيرترين شهيد ما 67 ساله بود و اين عزيزان از حوزه عشايري بوده اند.

 

ستوده نيا گفت: اگر روزي دشمن به خاك كشور ما حمله كرد امثال اين 54 شهيد كه در دهستان دشتروم در محضر آنان هستيم از جان مايه گذاشتند و اجازه اشغال حتي يك وجب  از خاك جمهوري اسلامي را به بيگانگان ندادند حال ما وظيفه خود مي دانيم يا دو خاطره شهيدان را بزرگ بداريم.

 

وي در پايان  به اهداف برگزاري اين يادواره اشار كرد وگفت: امروز نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامي براي اثبات  پايداري و اثبات حق شناسي شهدا و گذشته پر افتخار جمهوري اسلامي است كه گرد هم جمع مي شوند و ياد اين بزرگ مردان ايلي را گرامي مي دارند زيرا به فرموده رهبرمعظم انقلاب ملتي كه به سختي ارزشهاي خود را بدست اورده است به آساني از ارزشها و آرمانهاي خود نخواهد گذشت.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی