نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مرداد 1394 - 22:05
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج : در شهرهای گچساران و چرام هم که شاخه‌ای از دانشگاه یاسوج فعالیت دارد مشکل خوابگاه برای دانشجویان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فریبرز نیکدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در دانشگاه یاسوج از دغدغه‌های اصلی هیئت رئیسه موضوعات فرهنگی است، اظهار کرد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی همه مسئولان دانشگاه یاسوج مصمم به برگزاری برنامه‌ها به صورت کیفی و اثرگذار هستند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه یاسوج به صورت دانشجو محور برگزار می‌شود و سعی ما بر این است ک همه دانشجویان در برگزاری این برنامه‌ها دخیل باشند.

 

نیکدل با قدردانی از حضور همه تشکل‌ها در برنامه‌های فرهنگی افزود: در دانشگاه تعداد ۱۵ کانون متنوع فرهنگی داریم که در زمینه‌های مختلف فرهنگی فعال هستند.

 

وی با اظهار رضایت از بودجه فرهنگی دانشگاه یاسوج و نگاه خوبی که مسئولان دانشگاه برای تخصیص این نوع بودجه در دانشگاه یاسوج دارند، افزود: سعی بر این است که بیشتر بودجه‌های فرهنگی صرف کارهای کیفی شود.

 

نیکدل در ادامه یکی از دغدغه‌های خود و همکاران را در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج موضوع خوابگاه دانشجویان ذکر کرد و گفت: امسال یکی از بهترین سال‌ها در زمینه خوابگاه برای دانشجویان دانشگاه یاسوج است زیرا هیچ دانشجوی جدید‌الورودی در این دانشگاه مشکل خوابگاه نخواهد داشت.

 

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: در شهرهای گچساران و چرام هم که شاخه‌ای از دانشگاه یاسوج فعالیت دارد مشکل خوابگاه برای دانشجویان نخواهیم داشت.

منبع:فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی