نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مرداد 1394 - 12:09
سعیدی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج فراتر از احزاب و سازمان ها است و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی کند، اظهار کرد: سپاه و بسیج معیارها را مطرح می کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می کند.

به گزار ش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: امروز جغرافیای جهان اسلام دستخوش توطئه های ننگین آمریکا شده و رسالت مهم در شرایط کنونی آن است که اسلام ناب محمدی (ص) به دنیا معرفی شود زیرا دنیای کنونی تشنه اسلام ناب است.

 

حجت‌الاسلام  علی‌سعیدی در نشست با کارکنان سپاه فتح این استان در یاسوج، افزود: باید پاسداران تمام توان خود را در این راستا به کار گیرند.

وی با تاکید بر ترویج اسلام ناب محمدی (ص)، بیان کرد: جنگ های نیابتی و ایجاد سه اسلام بدلی توطئه آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

 

 

سعیدی در مورد تهدیدها و مسایل منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: در طول تاریخ تقابل کفر و اسلام بی بدیل بوده و از یک طرف ایران اسلامی و از سوی دیگر جبهه گسترده ای به نام آمریکا و هم پیمانانش قرار دارند.

وی عنوان کرد: نفوذ منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی ناشی از قدرت مقاومت ملت ایران است و این امر موجب شده که استکبار در برابر ما سر تعظیم فرود آورد.

 

 

سعیدی با بیان اینکه منطقه خاورمیانه امروز با دو چالش جنگ های نیابتی و اسلام بدلی روبرو است، ابراز داشت: نظام سلطه بدنبال براندازی انقلاب بود و در ۳۶ سال با تمام توان در هر عرصه ای برای براندازی نظام وارد شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با اشاره به تلاش های آمریکا برای کنترل انقلاب های منطقه خاورمیانه، افزود: آنها شیوه های مختلفی به کار گرفتند و اولین اقدام آنان حضور فیزیکی بود که بعد ها متوجه شدند دچار اشتباه استراتژیکی شده اند و هزینه های سنگینی برای آن پرداختند.

سعیدی با بیان اینکه ویژگی جنگ تمدن آن بود که آمریکا به طور مستقیم وارد موضوع مقابله با جهان اسلام شد، گفت: شکست های پی در پی موجب توطئه جدید آنها یعنی جنگ های نیابتی شد و در این جنگ ها با پول و نیروی مسلمانان بدترین خسارت ها را ایجاد کرده اند.

وی تنگه باب المندب را مهم ارزیابی و بیان کرد: روزانه بیش از هفت میلیون بشکه نفت از طریق این تنگه رد و بدل می شود که در اختیار نیروهای انقلابی یمن قرار دارد.

 

 

سعیدی با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی، اظهار کرد: بازیگر اصلی این جنگ ها آمریکا است در حالی که جریان دیگری مانند کشورهای عربستان، قطر و ترکیه پول و پشتیبانی لجستیکی این جنگ ها را بر عهده دارند.

 

 

 

وی عنوان کرد: نقطه فشار امروز بر روی سوریه و عراق قرار دارد و تلاش بر آن است که ارتباط میان سوریه، ایران، عراق، حزب الله و غزه قطع شود و این خط مقاومت را قطع کنند.

 

 

سعیدی با بیان اینکه نظام سلطه سه مدل از حکومت اسلامی شامل اسلام سلفی تکفیری، اسلام سکولاریزه شده ترکیه و شیعه افراطی که از سوی برخی محافل داخلی ترویج می شود ایجاد کرده، ابراز داشت: یکی از راهبرد های انقلاب اسلامی ترویج اسلام ناب محمدی (ص) به جامعه و دنیا توسط سپاه است و پاسداران باید نقش ارزشمندی در تحقق این مهم داشته باشند.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه پاسداری یک ارزش، تکلیف و امتیاز الهی است و باید از آن صیانت شود، افزود: چنانچه پاسداری لطمه ببیند به طور قطع از اذهان عموم خارج می شود زیرا ارزش پاسداری به ایثار، شهادت طلبی و قانونمندی است.

سعیدی گفت: برای حفظ جایگاه ارزشمند پاسداری باید ابتدا پاسدار خود و بعد پاسدار انقلاب اسلامی باشیم.

 

 

وی بیان کرد: بصیرت، بیداری، استقامت بر مواضع رهبری و عمل به نسخه و راه حل هایی که طبیب جامعه دینی ارایه می دهد برای همه مردم و امت انقلابی ضروری است اما برای سنگرنشینان و مدافعان انقلاب دارای حساسیت و اهمیت بیشتری است زیرا دفاع از حق و تلاش برای اصلاح دیگران بدون اصلاح خود امکان ندارد و پیشتازی و سنگرنشینی اسلام و انقلاب آمادگی و توانمندی فکری و عملی افزونتری را طلب می کند.

 

 

سعیدی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج فراتر از احزاب و سازمان ها است و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی کند، اظهار کرد: سپاه و بسیج معیارها را مطرح می کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می کند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هرگز به صورت مصداقی در انتخابات وارد نمی شود، عنوان کرد: سپاه تنها چارچوب ها و معیارها را تبیین می کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی