نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مرداد 1394 - 14:23
گپ و گفت خودمانی با رضا امیرخانی عنوان برنامه ای است که در پاتوق کتاب یاسوج با حضور عموم علاقه مندان به داستان و رمان اجرا می شود و پرسش و پاسخ در مورد شیوه های داستان نویسی، اصوال کار ادبیات، روش مطالعه رمانهای برتر کشور و جهان و سوال های خصوص از زندگی نویسنده از بخش های مهم این برنامه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسعود پرهیزگاری از فعالان فرهنگی اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت: رضا امیر خانی از نویسندگان و رمان نویسان برتر کشور است که از مهمترین و پرتیراژ ترین آثار او می توان به "من او"، ارمیا, نفحات نفت ، نشت نشا و قیدار اشاره کرد.

 

وی بیان کرد: گپ و گفت خودمانی با رضا امیرخانی عنوان برنامه ای است که در پاتوق کتاب یاسوج با حضور عموم علاقه مندان به داستان و رمان اجرا می شود و پرسش و پاسخ در مورد شیوه های داستان نویسی، اصوال کار ادبیات، روش مطالعه رمانهای برتر کشور و جهان  و سوال های خصوص از زندگی نویسنده از بخش های مهم این برنامه است.

 

پرهیزکاری اظهار کرد: برنامه گپ و گفت خودمانی با رضا امیرخانی در پاتوق کتاب یاسوج واقع در خیابان پزشک بالاتر از داروخانه دکتر نیکبخت، جنب کفش ملی انجام می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

 

 زندگی نامه رضا امیرخانی

 

وی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او در دبیرستان علامه حلی تهران درس خوانده‌است و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است. مدتی سردبیری سایت لوح ارگان نویسندگان ادبیات پایداری را بر عهده داشت و در پاییز ۱۳۸۴ از این مقام استعفا داد. وی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ رئیس هیات مدیره انجمن قلم ایران بود. به گواهی سایت شخصی وی، بیش از ششصد هزار نسخه از کتاب‌های او تا به حال به فروش رسیده‌است. امیرخانی دارای مدركِ خلبانی شخصی می باشد و در سال ٧١ جوان‌ترين خلبان شخصی كشور بود. وی در سال ١٣٧٩ راهی امریکا شد و چند سالی در انجا اقامت داشت.

 

جوایز و افتخارات رضا امیرخانی

  1. کتاب اِرمیا برگزیده جشنواره آثار ۲۰ سال دفاع مقدس و مورد تقدیر در اولین دوره جشنواره مهر و دومین جشنواره دفاع مقدس
  2. کتاب من او که در دومین جشنواره مهر مورد تقدیر قرار گرفته و یکی از سه کتاب برگزیده منتقدان مطبوعات و سه کتاب برگزیده سال ۱۳۷۹
  3. کتاب قیدار برگزیده‌ی بخشِ داستانِ بیست‌ویکمین دوره‌ی جایزه‌ی کتابِ فصل

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا