نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مرداد 1394 - 10:34
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در فرودگاه مهرآباد تهران تجمع کردند.

 

پلاکاردهای دانشجویان مضامینی همچون «ایدز، هدیه فرانسه به ایران»، « بعد از 30 سال کدام جنایت است؟ تسخیر جاسوس خانه یا انتقال ایدز»، « نه می بخشیم، نه فراموش می‌کنیم»، «فرانسه و آمریکا، سروته تحریم‌ها»، « فابیوس نوکر آمریکا، جاسوس اسرائیل»، «سلطان ایدز خوش نیامدی» دارد.

 

 

در همین رابطه مسیر آن لاین نوشت عده ای از دانشجویان صبح امروز در اعتراض به سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه قرار بود در مقابل درب خروجی پایون فرودگاه مهرآباد تجمع کنند در دقایق اول با مقاومت نیروی انتظامی روبرو شدند.

 

این تجمع که به صورت صف تک نفره و با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی شکل گرفته بود تا مصداق تجمع غیرقانونی نشود، در ابتدا با اخطار نیروی انتظامی مواجه شد.

 

در ادامه نیروی انتظامی با گرفتن و پاره کرده پلاکاردهای در دست دانشجویان، درگیری را عملاً شروع کرد؛ در این درگیری که خبرنگاران نیز از آن مصون نماندند، به زد و خورد نیروی انتظامی با دانشجویان رسید و تعدادی از دانشجویان در این اعتراض بازداشت شدند.

به گزارش مسیرآنلاین در مقابل، دانشجویان با اصرار بر آزادی همه دانشجویان در مقابل کلانتری تجمع کردند و نیروی انتظامی نیز تمام دانشجویان بازداشتی را ساعتی بعد آزاد کرد.

گفتنی است اتوبوس دانشجویان دانشگاه امام صادق نیز در ابتدای ورودی مهرآباد متوقف شد و از ورود آن ممانعت بعمل آمد.
شنیده ها حاکیست بسیج دانشجویی از تجمع مزبور حمایت نکرده است ؛ اخبار تکمیلی و گزارش تصویری تجمع مزبور علیرغم ضبط دوربینها متعاقبا منتشر خواهد شد.
منبع:دانا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی