نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. مرداد 1394 - 12:53
این همایش که قرار است در روزهای 4، 5 و 6 مرداد ماه به ترتیب در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار شود، زمینه را برای دانش­ آموزان فراهم می­ کند تا با استفاده از تجربیات این تیم متخصص از دانشجویان هم­استانی، با شناخت بیشتر اقدام به انتخاب رشته مورد نظر خود نمایند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دومین همایش آشنایی با رشته­های دانشگاهی و معرفی دانشگاه­های برترکشور توسط نخبگان هم­استانی در دانشگاه­های کشور با مشارکت دانشگاه یاسوج و اداره کل آموزش و پرورش استان در شهرهای یاسوج و دهدشت و گچساران برگزار می­شود.

 

 طبق گزارش ستاد اجرایی همایش، هدف از اجرای برنامه آشنایی دانش­آموزان و خانواده­های آن­ها با رشته­های دانشگاهی برای انتخابی آگاهانه و دقیق می­باشد.

 

این همایش که قرار است در روزهای 4، 5 و 6 مرداد ماه به ترتیب در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار شود، زمینه را برای دانش­آموزان فراهم می­کند تا با استفاده از تجربیات این تیم متخصص از دانشجویان هم­استانی، با شناخت بیشتر اقدام به انتخاب رشته مورد نظر خود نمایند .

 

براساس گزارش ستاد اجرایی، برنامه دارای دو بخش مجزایِ همایش و کارگاه­های تخصصی می­باشد که به ترتیب در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و عصر از ساعت 16 الی 20 برگزار می­شود.

محل برگزاری برنامه :

  یاسوج، سالن شهید چمران، دانشکده علوم پایه دانشگاه یاسوج

 گچساران، سالن وحدت آموزش و پرورش

  دهدشت، سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور

 

از جمله برنامه­های ویژه این همایش تجلیل از رتبه­های تک رقمی استان در کنکور سراسری امسال می­باشد.

ضمناً این همایش کاملاً رایگان و حضور برای عموم آزاد می­باشد.

منبع:بشارنیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی