نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. خرداد 1394 - 8:32
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد در دیداربا مشاور وزیر کشور در امور روحانیون چه گفتند
انتقاد از بی حجابی در جشنواره های بومی محلی تا دفاع از استاندار استان
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد در دیداربا مشاور وزیر کشور در امور روحانیون با انتقاد از ترویج بی حجابی و خلاف شرع در جشنواره ها بومی استان نگرانی ها خود از این گونه جشن ها را به مسئولان رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  نشست هم اندیشی ائمه استان کهگیلویه وبویراحمد با حجت الاسلام داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیون صبح امروز در سالن شماره یک استاند اری برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ایام شعبانیه گفت: مسئولان در پیشبرد اهداف و مسئولیت های خود باید به فرامین و سخنان ائمه جمعه توجه کنند.

 

مسئولان برخلاف مواضع ائمه موضوع نگیرند

حجت الاسلام پناهی به سخنان ائمه جمعه و مقصودقرار دادن برخی از مشکلات در این خطبه ها اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید بر خلاف مواضع ائمه جمعه جبهه گیری کنند.

 

حراست از خطوط قرمز نظام حرف اول وآخر ائمه جمعه است

وی با بیان اینکه ائمه جمعه خطوط قرمز را به عنوان اصلی از نظام می دانند و به کسانی که به این خطوط تجاوز کنند هشدار خواهند داد، ابراز کرد: ائمه جمعه استان هیچ موقع و هیچ وقت برای منصب و پست فردی در این دولت و دولت های دیگر پیش قدم نشده و نخواهد شد.

 

حجت الاسلام پناهی

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد به تذکرات ائمه جمعه به برخی اشخاص در خطبه های نمازهای عبادی سیاسی جمعه اشاره کرد وگفت: مسئولان و اشخاص تذکرات ائمه جمعه را جدی بگیرند و برخلاف آن تحرکات نداشته باشند.

 

حربه دشمن امروز جنگ با خرده فرهنگ هاست

در ادامه این نشست امام جمعه گچساران با بیان این استان کهگیلویه وبویراحمد از قدمت فرهنگی بالایی برخودار است، افزود:امروز تمامی هجمه های ناجوانمردانه دشمن درعرصه جنگ نرم و فرهنگی بوده که بیشتر از همه فرهنگ غنی و قدمی مردم را نشانه گرفته است.

 

حجت الاسلام پناهی

حجت الاسلام سید امین الله حجازی از بین رفتن خرده فرهنگ ها و الگو گیری از فرهنگ های غربی را یکی از توطئه های جدید دشمن در عرصه جنگ نرم دانست و ابراز کرد: کهگیلویه وبویراحمد استانی جوان با قدمت تاریخی عشیره ای بالایی است که امروز دچار برخی حمله های همه جانبه و تیرهای زهر آگین دشمن در عرصه های تکنولوژی شده است.

 

در مقابل دشمن باید با اقتدار صف آرایی کرد

وی نبود زیرساختهای لازم برای مبارزه در این عرصه را ضعیف دانست و افزود: امروز در همه جا هجمه دشمن وجود دارد و باید در برابر آن با اقتدار و فرهنگ صف آرایی کرد.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه در حوزه ترویج فرهنگی در استان کم کاری شده اسـت وآنچنان که باید و شاید کاری صورت نگرفته ابراز کرد: مسئولان امروز باید فصل فرهنگ و هنر را تقویت کند و تمایلات مردم به سمت فرهنگ های اصیل را گسترش دهند.

 

خروجی برخی جشنواره ها فقط ترویج بی حجابی است

حجت الاسلام حجازی به برخی برنامه های ترویج بی حجابی در برخی از مناطق استان اشاره کرد وگفت: متأسفانه برخی جلسات در استان و بیرون استان برگزار می شود که به غیره از ترویج بی حجابی خروجی خاصی از آن دیده نمی شود.

 

وی از برگزاری جشنواره «مشک و ملار» در شهرستان گچساران انتقاد کرد و گفت: جشنواره‌ای توسط دولت، نماینده مجلس و برخی مسئولان استان با نوازندگی، وضع بد حجاب و مراسم لهو و لعب برگزار شده است.

 

حجت الاسلام پناهی

امام جمعه گچساران با بیان اینکه هر جلسه‌ای که در با لهو و لعب همراه باشد حرام است، افزود: هر جایی که لهو و لعب برای خوشگذرانی برگزار شود و باعث غفلت از یاد خدا شود، حرام است.

 

وی ابراز کرد: رقصیدن زن و مرد به صورت مختلط و سوار کردن زن با بدترین پوشش بر روی اسب و دور زدن جلوی چشم نامحرم حرام است اما متأسفانه توسط دولتی‌های ما در حال انجام است.

 

چرا با هزینه های بیت المال خلاف شرع عمل می کنید

امام جمعه گچساران با انتقاد از چنین برنامه هایی تصریح کرد: چرا با پول بیت المال ترویج فرهنگ دشمن بکنیم و در نقشه و توطئه دشمن در بحث لکه دار کردن فرهنگ غنی مردم گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه هیچ غرضی با هیچ گروه، جناح و حزب سیاسی ندارم، عنوان کرد: از برگزاری برخی از جلسه‌ها و جشنواره‌هایی که در آن از یاد خدا غافل شویم و بی‌حجابی ترویج داده شود، نگران هستم.

 

 

حوزه علیمه سنگر مقابله با جنگ نرم است

وی ادامه داد توجه به حوزه های علمیه و توسعه مساجد مداری را لازمه ایستادگی در برابر توطئه های نرم دشمن دانست و ابراز کرد: امروز باید به حوزه علمیه به عنوان سنگر مقابله جامعه در برابر توطئه های دشمنان نگاه کرد.

 

در ادامه این نشست امام جمعه دهدشت به تیم گیری و جناح بندی اقلیت های سیاسی در استان و کشور اشاره کرد و افزود: همه ما جریان اصوالگرا و اصلاح طلب را پذیرفته ایم و بر این واقف هستیم که هر دولتی بنا به جریان حزبی خودش زیر مجموعه اش را می چسیند.

 

فتنه از خطوط قرمز نظام است

حجت اسلام حسینی با بیان اینکه فتنه یکی از خطوط قرمز نظام است و ائمه و مردم بر آن تأکید دارند،گفت: متأسفانه دیده می شود کسانی که در فتنه دست داشته اند امروز در این دولت پست گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه تمامی وزرا ء و دلتمردان دولت یازدهم در مراسم رأی اعتماد گرفتن از مجلس شورای اسلامی فتنه را خط قرمز خود دانستند ولی امروز خلاف این امر عمل می کنند، تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است که مسئولین باید به تعهدات خود در این موضوع عمل کنند.

 

استاندار به دلایل نامعلومی مورد حمله گروههای تندور اصلاح طلب قرار گرفته است

حسینی با تقدیر از زحمات استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جهت رشد و ترقی اقتصادی استان گفت: خادمی فردی علمی نگررئوف و از جامعه دانشگاهی است که امروز به دلایل نا معلوم از سوی برخی گروههای تندوراصلاح طلب مورد هجمه قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام پناهی

وی با بیان اینکه اعتدال شعار دولت است و استانداراستان درپیشبرد کارها در راستای این شعار حرکت کرده است،بیان داشت: حمله به استاندار در متینگ ها و نشست های سیاسی برخی احزاب از سوی گروههای تندور یک حرکت از پیش طراحی شده است.

 

در ادامه این نشست هم اندیشی، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه به شهدای روحانی و شناسایی آنان در جامعه توجهی نمی شود، ابراز کرد:انتظار می شود بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این زمنیه با برپایی کنگره های شهدای روحانی این شخصیت ها را به جامعه معرفی کند.

 

تمام هجمه دشمن در بحث مسائل فرهنگی است

وی به فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به اساس نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: تمام هجمه دشمن امروز در مسائل فرهنگی بوده و تنها راه علاج در زمینه کار فرهنگی است.

 

حجت الاسلام پناهی

امام جمعه موقت یاسوج ائمه جمعه را سربازان خط مقدم جامعه در برابر توطئه های دشمنان دانست و افزود: اقتدار روحانیت در جامعه باعث بالندگی و ایستادگی قویترجامعه ومردم در برابر دشمن خواهد شد.

 

مسئولان شعار زده نشوند

حسینی صدر با بیان اینکه توسعه مسائل فرهنگی نباید بر زمین بماند و دولت در جهت پیشبرد این اهداف گام های اصولی بردارد، ابراز کرد: مسئولان نباید شعار زده شوند، بلکه بایددر عمل وظایف خود را انجام دهند.

 

چرا برخی دست اندکاران فتنه در دولت منسب گرفته اند

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه امروز مشاهده می شود برخی دست داران در فتنه88 در برخی از مراکز دولتی منسب هایی گرفته اند، ابراز کرد: مسئولان باید بدانند که فتنه خط قرمز نظام است و عبور ازاین خط قرمز نابخشودنی است.

 

وی با انتقاد از حمله برخی گروههای تند رو به استاندار استان گفت: فوای گرایش سیاسی استاندار، خادمی انسانی متین و آینده نگر بوده که امروز با بی مهری مورد تهاجم برخی گروههای تندور قرار گرفته است.

 

میتینگ های سیاسی محلی برای جولان دادن فتنه گران نشود

حسینی صدر به برخی میتینگ های سیاسی پیش موعد انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این میتینگ ها دیده شده که برخی از اشخاص که با نظام و انقلاب سرسازش ندارند شرکت کرده اند.

 

امام جمعه موقت یاسوج به برخی نشریه های زنجیره ای کشوری و مطالب توهین آمیز آنان به اشخاص اشاره کرد و افزود: امروز برخی از رسانه های زنجیره ای در راه دشمن قدم بر می دارند و با انتشار خبرهای شایعه افکنانه اساس انقلاب و نظام را نشانه گرفته اند که در اینز مینه باید مرجعی جوابگوی این بی حرمتی ها باشد.

 

ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد
منبع: بویرخبر
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی