نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. خرداد 1394 - 8:21
سرپرسرست جدید دانشگاه یاسوج صبح امروز در آیینی با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این آیین گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد و استان خراسان شمالی با وجود استعدادهای فراوان در زمینه آموزش عالی مورد بی مهری قرار گرفتند و توجه بسیار کمی به آنها شده است.

 

وی بیان کرد: در این استان 23 مرکز آموزش عالی وجود دارد که بزرگترین آن دانشگاه یاسوج با بیش از شش هزار دانشجو است که با وجود 200 هیات علمی نسبت دانشجو به هیات علمی 35 نفر است که این تعداد نسبت به شاخص های جهانی مطلوب نیست و باید در زمینه ارتقای هرم هیات علمی دانشگاه یاسوج تلاش های موثری صورت گیرد.

 

محمود رضا رحیمی سرپرست جدید دانشگاه یاسوج نیز در این آیین گفت: مدیریت دانشگاه را با مشورت پذیری پیش خواهم برد و اولین شورای مشورتی دانشگاه هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

 

شاپور رمضانی حدود 18 ماه سرپرستی دانشگاه یاسوج را برعهده داشت که به دلیل تایید نشدن صلاحیت وی از سوی شورای انقلاب فرهنگی توسط وزارت علوم کنار گذاشته شد.

 

محمود رضا رحیمی نیز اول اردیبهشت امسال از سوی وزارت علوم به عنوان سرپرست جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد.

 

دانشگاه یاسوج از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید با سرپرست اداره می شود.

 

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی