نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. خرداد 1394 - 12:44
از اهداف این جشنواره آشنایی مردم با سینمای ارزشی و گسترش اکران های مردمی وهمچنین بردن هنر در بین مردم قهرمان این سرزمین است به دلیل اینکه سینمای ایران کمتر به هنر های مردمی می پردازد.

سید عبدالحمید موسوی دبیر پخش فیلم جشنواره عمار در استان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل گفت: اکران عمومی فیلم های جشنواره عمار با موضوع انرژی هسته ای از دوم خرداد ماه در سالن اجتماعات پاتوق کتاب یاسوج به مدت یک هفته از ساعت 17عصر صورت می پذیرد.

 

وی افزود: دبیرخانه استانی این جشنواره منزل شهید مرادی واقع در شاهد 17 است که اکران فیلم ها در سالن اجتماعات پاتوق کتاب یاسوج واقع در خیابان پزشک بالاتر از داروخانه دکتر نیکبخت صورت می پذیرد و فیلم ها هم به همه مخاطبان در صورت تمایل خواهد شد.

 

موسوی ابراز کرد: بعد از اکران فیلم ها ومستندات هسته ای هفته ای یک فیلم در پاتوق کتاب به همراه هنرمندان  ومنتقدان عرصه فیلم، تئاتر وسینما برگزار می شود.

 

وی افزود: مستند های مهارنشده، استاد، گزینه های روی میز، لبه روشنای، معلمی برای استاد، گام نهایی،فرزند کبیرکوه  این هفته پخش می شوند.

 

دبیر پخش فیلم جشنواره عمار در استان گفت: جشنواره فلیم عماریکی از جشنواره های مردمی است که گروههای مختلف اجتماعی مانند مردم، دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و هنری شهرستانهای مختلف متقاضی پخش فیام های آن هستند.

 

موسوی در پایان بااشاره به اینکه سینما یک زبان است برای گفتن نظرات و اتفاقات مهم برای عموم مردم، اظهار کرد: از اهداف این جشنواره آشنایی مردم با سینمای ارزشی و گسترش اکران های مردمی  وهمچنین بردن هنر در بین مردم قهرمان این سرزمین است به دلیل اینکه سینمای ایران کمتر به هنر های مردمی می پردازد.

 

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی