نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. ارديبهشت 1394 - 8:36
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان برای فصل آینده جایی در ذهن من برای حضور در پرسپولیس ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،، برانکو پس از حضور در نشست خبری در بیرون از سالن نشست هم بار دیگر مقابل دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران پاسخگوی آنها بود و اظهار داشت: باید زودتر پیروز می‌شدیم تا هواداران و خود ما اینقدر عصبی نمی‌شدیم. با این حال خوشحالم که بازیکنان ما با طراوت خاصی به مصاف بنیادکار می‌روند.

 

وی در مورد اینکه لیست مازادی برای پرسپولیس تهیه کرده یا خیر، گفت: ما هنوز داریم در مورد بازیکنان آنالیز انجام می‌دهیم. در آخر فصل تعیین می‌کنیم که کدام بازیکنان مورد تائید ما هستند و کدام نه.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در ذهن خودش مشخص است کدام بازیکن را نمی‌خواهد،‌گفت: بله در ذهن من همه چیز مشخص است. من و همکارانم در ذهن خودمان آنالیز انجام می‌دهیم و نمی‌خواهیم که مرتکب اشتباه شویم.

 

برانکو در مورد اینکه وضعیت قرارداد او بعد از مشخص شدن مالک باشگاه چه خواهد شد،‌گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم البته هنوز مشخص نیست مالک جدید باشگاه چه کسی است ولی مهمتر از همه چیز مؤسسه پرسپولیس است و تبریک می‌گویم به کسانی که می‌خواهند بیایند در پرسپولیس سرمایه‌گذاری کنند. دستشان درد نکند که می‌خواهند شادی و نشاط را برای جوانان و قشر زیادی از جامعه فراهم کنند آن هم در این شرایط سخت مالی جهانی. بنابراین راحت‌ترین بخش قرارداد من است.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش موقعیت زیاد گلزنی را از دست می‌دهد، گفت: می‌دانستم که وارد شرایط سخت می‌شوم و اگر شرایط باشگاه خوب بود سراغ من نمی‌آمدند. من آگاهانه سراغ پرسپولیس آمدم تا در این شرایط سخت بجنگیم. ما در بازی با استقلال خوزستان،‌سپاهان و لخویا هم فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم. مقابل سپاهان هم می‌توانستیم برنده باشیم و مقابل لخویا هم می‌توانست شرایط بهتر از این باشد. ما کار می‌کنیم و در هر تمرین شوت‌زنی می‌کنیم و هر 3-4 روز یک بار مسابقه داریم و مدام هم نمی‌شود روی این مسئله کار کرد.

برانکو در مورد اینکه آیا پیام صادقیان در ذهن او برای فصل آینده جایی در پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت: خیر.

 

وی در مورد استفاده از مهرداد کفشگری در پست دفاع چپ گفت: ما چند بازیکن چند پسته داریم و می‌دانم که او هافبک دفاعی بود اما امروز در دفاع چپ بازی کرد و دستاوردش هم خوب بود و عالی بازی کرد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر حمید علی‌عسگری برسد آیا باز هم از کفشگری استفاده خواهد کرد یا خیر،‌گفت: هنوز که او نرسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی