نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. ارديبهشت 1394 - 21:07
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال سه هزار و 500 نفر از مردم استان به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی 14 خرداد به تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فتاح محمدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد ابا بیان اینکه سپاه متولی اعزام کاروان‌ها برای گرامیداشت سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) است، افزود:اعتبارات اعزام کاروان‌ها به تهران به صورت متمرکز توسط استان پرداخت می‌شود و دیگر هزینه‌ای متوجه هیچ یک از ادارات استانی نخواهد بود.

 

محمدی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای استفاده خوب از اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو انجام دهیم، اظهار کرد: سوم خرداد، اعیاد شعبانیه، 14 خرداد، قیام خونین مردم در 15 خرداد و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی همه از اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعیاد و مناسبت‌های پیش رو فرصت خوبی است تا جوان‌ها و مردم را در برابر تلاطم‌ و آسیب‌هایی که هویت دینی ما را تهدید می‌کند مصون کنیم.

 

محمدی به برگزاری مراسم در خور شأن بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در بخش‌ها و مناطق مختلف استان به طور مناسب و در خور شأن برگزار می شود تا اثرگذاری مناسبی در حوزه فرهنگی و اعتقادی به همراه داشته باشد.

 

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد اوج رشادت و دلاوری رزمندگان دفاع مقدس بود که لازم است برنامه‌های پررنگی در این خصوص هم برگزار شود.

 

وی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بهتر است میزگردی در خصوص اندیشه‌های سیاسی حضرت امام(ره) در صدا و سیمای مرکز استان و همچنین دانشگاه‌ها برگزار شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری بر نصب تابلوها و پارچه‌نوشته‌های ایام و مناسبت‌های خرداد همکاری لازم را انجام دهد تصریح کرد: نزدیک بودن اعیاد شعبانیه و مناسبت‌های 14 و 15 خرداد ظرافت‌هایی را می‌طلبد که نیاز است برای بهتر برگزار شدن این مناسبت‌ها برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد.

 

منبع : فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی