نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1394 - 13:46
وی بیان کرد: به دلیل مشکلات فراوانی که در کشتی استان وجود دارد و به دلیل بی‌توجهی که از سوی مجموعه ورزش و هیئت کشتی به این استعدادها می‌شود، نباید انتظار رشد این رشته را در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مید کمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به استعدادهای فراوانی که در زمینه رشته کشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: با تقویت زیرساخت‌ها در کشتی استان نمی‌توان موجب شکوفایی استعدادهای ناب شد.

 

پیشکسوت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلاتی که در رشته کشتی استان وجود دارد، عدم توجه به مقوله آموزش و به‌روز نبودن این آموزش‌هاست. وی گفت: داوران و کشتی‌گیران توانمندی در استان ما وجود دارند که اگر به آن‌ها توجه نشود، نمی‌توانند در سطوح بالای ملی و بین‌المللی توانمندی خود را نشان دهند.

 

کمایی بیان کرد: به دلیل مشکلات فراوانی که در کشتی استان وجود دارد و به دلیل بی‌توجهی که از سوی مجموعه ورزش و هیئت کشتی به این استعدادها می‌شود، نباید انتظار رشد این رشته را در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.

 

وی گفت: در حال حاضر استان ما به رغم همه استعدادهای نهفته‌ای که در رشته کشتی دارد، در رده‌های آخر کشوری قرار داشته و متأسفانه مسئولان ورزش استان و هیئت کشتی برای رشد و تعالی جایگاه این رشته هیچ تلاش و برنامه‌ای ندارند. این پیشکسوت کشتی افزود: از دیگر مشکلاتی که در رشته کشتی استان وجود دارد، تخریب‌هایی است که در مجموعه موجب می‌شود استعدادها در استان سرکوب شدند.

منبع: کبنانیوز

انتهای پیام /م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی