نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1394 - 12:22
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: راه شهرسازی برای ادامه کار مسکن مهر به دنبال برخورد با پیمانکاران و راه و چاره قانونی باشد و از سویی برای به سرانجام رسیدن مسکن مهر، مالکین هم مشارکت کنند.

  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سیدموسی خادمی ظهر یکشنبه در شورای مسکن استان، افزود: این تعداد مسکن مهر که بخشی از مالیکن آنها افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی هستند کمتر از ۷۰ درصد پبشرفت فیزیکی دارند.

 

وی تعداد کل واحدهای مسکن مهر در این استان را پنج هزار و ۱۲۷ واحد عنوان کرد و گفت: در مجموغ مسکن مهر در این استان ۸۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی تاکید کرد: مشکلات مسکن مهر استان با راه حل محلی و همکاری دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، مالکین، پیمانکاران و بانک ها رفع شدنی است.

 

خادمی با بیان اینکه برخی پیمانکاران در زمینه مسکن مهر کوتاهی کرده اند، اظهار داشت: اگر این افراد از ادامه تکمیل، امتناع کنند بر اساس قانون با آنها برخورد و به مراجع قضایی معرفی شوند.

 

استاندار تاکید کرد: راه شهرسازی برای ادامه کار مسکن مهر به دنبال برخورد با پیمانکاران و راه و چاره قانونی باشد و از سویی برای به سرانجام رسیدن مسکن مهر، مالکین هم مشارکت کنند.

 

خادمی گفت: لازم است با اهرم قانونی و برخورد با پیمانکار، همکاری و مساعت بانک ها در پرداخت تسهیلات، کمک شرکت های خدمات رسان، ایجاد تعاونی های کوچک محلی با مشارکت مالکین برای رفع مشکلات مسکن مهر چاره اندیشی شود.

 

وی عنوان کرد: تحویل سریع تر این واحدها به مردم و اجرای راه حل های قانونی و واقع بینانه اولویت استانداری در این زمینه است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا